Annons:
Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 1611 ggr
Ove-D
5/19/15, 8:27 PM

Vem är vem? Vad har hänt?

Har inte kollat på lääääänge och tänkte att nu när jag är sjuk kanske jag kan kolla. Men inser att det kommit nya personer.

Vem är Kinsey? 
Vad har hänt Chloes barn?
Quinn är son till Vivianne och ?
Är Abi och Chad ihop?
Vem ät Taylor? Har EJ dödat hennes mamma? ÄR hon och Nicole systrar?
Kommer rätt person straffas för skottet mot Maggie?

Annons:
ms-mee
5/20/15, 3:19 PM
#1

Kinsley. Hmm, är det hon som är Wills kompis?
Det har inte hänt nånting med Chloes barn. Hon försökte dränka sig själv och därför har Philip fått vårdnaden. Sista jag såg så fick dom inte ens delad vårdnad.
Någon Quinn har jag inte hört talas om.
Abi och Chad är inte ihop. Iaf inte i dom avsnitten jag kollar på.
Taylor är Nicoles syster. Men EJ har inte dödat deras mamma. Utan det var han som spelar Rafe, av anledningen att hon hörde Stefano, EJ och "Rafe" prata om vad de har gjort.
Har Maggie blivit skjuten?

Kanske ska tillägga att jag ligger ungefär 100 avsnitt bakom 😛 Så det kanske har hänt sånt jag inte vet. Då får någon annan fylla i :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Cajza
5/24/15, 4:02 PM
#2

Kinsley är med i samma gäng som Will Chad, Abby och T Hon ä också vän med Cloe.
Phillip fick ensam vårdnad an honom, för Cloe försökte ta livet av sig och mår/mådde dåligt.
Quinn bara dök upp och han har övertagit/köpt EJ:s knark imperium. Han är hallick och han träffade Cloe och de blev ett "par" men utnyttjad henne och tvingade henne till att sälja sig.  Det var Kate som låg bakom för hon vill inte att Cloe får träffa sin son.
Ja Abby och Chad är ett par, Chad har flyttat ut från Di Mera huset.
Taylor är Nicoles syster. Nicole var gift med EJ och hennes mor och syster flyttade in i Di Mera huset och EJ inledde ett förhållande med Taylor (som även känner Quinn) Stefano gjorde en kopia av Rafe och han knuffade ner deras mor för trappan. Hon dog inte men blev kvävd med en kudde på sjukhuset av Rafe kopian.
Nej rätt person kommer inte att straffas,  det va en olycka skottet var ämnat för Victor. Kriakis och Di Mera har slutit fred :)

Hoppas det blev lite tydligare //Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ms-mee
5/25/15, 9:08 PM
#3

Haha! Oj vad jag har missat mycket. Börjar nog bli dags att kika lite oftare :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Ove-D
5/29/15, 6:45 AM
#4

Tack Cajza!

Upp till toppen
Annons: