Annons:
Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 1104 ggr
ms-mee
2011-05-27 11:22

Tony - André

Äntligen har det kommit fram! Ser fram emot att få träffa riktiga Tony.

Tony har alltså spenderat de senaste 20 åren på en ö och hans kusin André har tagit hans plats. 
Ledtråden för att hitta till ön var "Bart´s back" En karta.
Kan ni komma på vart kartan är? Någon som har en aning? :)

(Vill inte ha några spoliers i den här tråden, utan enbart snack om Tony och André och allt däri som hör till :) )

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
melia
2011-05-27 15:28
#1

Åh så typiskt, jag missade ju såklart dagens avsnitt! :( hur kan dom inte se skillnad på Tony och hans kusin undrar jag?? dom kan väl inte vara lika som tvillingar heller?? =)

Ang kartan så kanske Bart har den tatuerad på sin back! =)

ms-mee
2011-05-27 18:23
#2

#1 Repris på måndag. 8an kl 07 ;D

Mjaa, dels så verkar det vara många som är lik andra släktingar :P Men han måste ha genomgått ett par operationer iaf :P

Ja, jag tänkte så jag med. För många ggr förstår jag inte varför de "behåller" Bart, men att han har en karta på ryggen är ju en bra anledning :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Cajza
2011-05-27 22:30
#3

Stefano lät operera André för att lura alla människor att tro detta är Tony. Tony var för snäll och passade inte in i Stefanos spel.

André passade bättre in i Stefanos verk.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ms-mee
2011-05-27 23:24
#4

Jo precis.. Och straffet för att man är snäll är 20 år på en ö. Yay :P Nästan så man ska gå ut och jävlas lite :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

ms-mee
2011-05-30 16:26
#5

Nu fick vi se kartan, på Barts rygg. Äntligen!
Ska bli intressant att få träffa Tony. På det man fick se som händer imorn verkade det som att Tony inte vet nånting om någon vendetta.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Cajza
2011-05-30 17:03
#6

Om jag minns rätt så vet Tony inget, utan det är André som var Tony länge. Tony har bott på sin ö

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
ms-mee
2011-05-31 20:04
#7

Ja inte var det mycket han visste. Men det var kul att träffa honom, även om det var lite lamt :P 
Får se då om han följer med till Salem, det borde han. Skaka om allt där hemma =)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

ms-mee
2011-06-02 11:14
#8

Jo men visst följer han med. Oj vilken blick från Stefano :D Nu kanske det blir lite action i serien =)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Cajza
2011-06-02 12:58
#9

Har för mig att Tony och André befinner sig i samma rum och "båda är Tony", John och Marlena, Bo och Hope, Stano och Anna är där också. Vem kan bättre känna skillnad på Tony och André, jo Anna.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Upp till toppen
Annons: