Annons:
Etikett09-skådespelarna
Läst 1624 ggr
SimsBrooke
2011-03-22 12:23

Om de "nya" skådespelarna!

Här tänkte jag att vi kunde diskutera vad vi tycker om de nya personerna som spelar t.ex Shawn, Belle. m.fl. 

Dem jag vet är nya är:
Shawn
Belle
Billie
Philip
**Stephanie

**Vi kan väl ta med även de andra som är nya.
Det blir väl 
*EJ Wells*
**Nick Fallon
**
Tja det är väl dem jag vet.

Jag har dock bara sett de gamla Shawn, Belle, Philip och Stephanie.
Jag har inget minne av att jag såg den förredetta Billie..

Men vad tycker ni om de nya/gamla?

Jag tycker att alla gör ett bra jobb, men varför har dem bytt Stephanie? Hon är bra men man saknar den gamla.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
line84
2011-03-22 12:52
#1

Nya Stephanie har jag inte vant mig vid riktigt än.. "Gamla" Philip tycker jag nog var bättre än den nuvarande.. Annars tycker inte jag att de "nya" är så nya längre. Minns inte ens de gamla så jag antar att jag vant mig vid dom! :)

SimsBrooke
2011-03-22 13:43
#2

EJ och Nick då?

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

line84
2011-03-22 13:56
#3

EJ känns inte heller "ny" längre.. Men honom gillar jag inte.. Fin att titta på men man undrar hur många liv han har och det stör mig att han alltid kommr undan! Nick vet jag inte.. Känns inte som att han tillför så mycket.. :)

SimsBrooke
2011-03-22 15:06
#4

Tror jag var otydlig i mitt inlägg. Det jag menar med Nya är folkk som tagit över en roll från en annan. Spelar ingen roll hur länge de har varit där eller om de just kommit in.. 

För mig kommer dessa alltid vara de "nya" eftersom de inte har varit med hela tiden.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ms-mee
2011-03-22 20:49
#5

Men det var ju länge sen "Bille" fick rollen som Billie, eller har vi fått se förra nån gång efter det?
Kan man verkligen kalla henne ny? :P

Men ja, jag vill ha tillbaka gamla Shawn och Belle. Philip spelar det ingen roll vilken av de två dom har, jag är van vid båda :P
Tycker inte om nya Stephanie heller, hon blev helt plötsligt en annan person, men ja, det blir dom alla så fort dom byter skådis. När Martha fick rollen som Belle vart hon plötsligt väldigt kaxig. Det var en stor förändring tycker jag, och inte en bra.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

line84
2011-03-22 21:35
#6

Har EJ och Nick funnits innan, med andra skådisar? Obestämd

Annons:
jojanpike
2011-03-23 08:15
#7

Jag tycker att det var trist att förra Stephanie byttes ut. Den nya är som sagt en helt annan person som jag inte vant mig vid än.

Angående Philip så var den gamla bättre tycker jag.

Minns inte att Belle och Billie haft andra skådisar. Började väl följa serien efter att dom bytt kanske. När byttes dom, nån som vet?

Den nya Shawn har jag vant mig vid nu, tycker att den nya och den gamla är bra.

EJ Wells tyckte jag om i början innan man visste att han inte var en av dom snälla. Han var charmig och fin att se på men stör mig också nu på att han jämt kommer undan. Börjar bli ganska tjatigt!

Nick gillar jag däremot. Han är så snäll och "söt" :D

www.smaraldus.eu

ms-mee
2011-03-23 11:01
#8

#7 Martha Madison fick rollen som Belle 2008 (2004 i USA)
Julie Pinson fick rollen som Billie 2008 hon också (2004 i USA)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

jojanpike
2011-03-23 16:13
#9

Okej jag började följa serien efter det

www.smaraldus.eu

SimsBrooke
2011-03-23 17:04
#10

Jag såg den belle som var innan denna och jag gillar nästan den här bättre men vet inte varför.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

anebit
2011-03-28 15:54
#11

Den som spelar Philip nu är den som var med från början när alla gick i skolan och har nu kommit tillbaks ,så för mig är han den riktiga Philip, men han var inte så här elak då.

Han och Chloe "Nadia Björling" var ett par då innan hon blev ihop med Brady, Belles halvbror "Johns Blacks son som han hade ihop med Viktor Kiriakis dotter som är död"

Den som ni kallar gamla Philip var  inhoppare i några år.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

[Snuttgrodan]
2011-04-12 17:15
#12

#6 EJ har funnits innan, dock som bebis … föddes efter Samis son Will … Men i denna såpa så kan allt hända :-D

SimsBrooke
2011-04-12 19:48
#13

Jag kan säga så här. Jag gillar EJ mer och mer, han är charmig, stilig, snygg, älskar hans dialekt =) Om man träffa han på stan hade man ju dött eller svimmat i hans famn:P iaf jag =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
ms-mee
2011-04-12 22:41
#14

#13 Ja ooja, underbar dialekt! =)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Upp till toppen
Annons: