Annons:
Etikett09-skådespelarna
Läst 930 ggr
Gasoline
2009-01-04 15:44

Funderingar kring karaktärer

Oj, nu minns jag inte änns hur namnet stavas, med Belle, ellerhur? Hur som hellst, dom böt ju ut henne för att bra tag sedan, innan jag änns viste att denna sight fanns. Någon som vet vadför dom gjorde det? Tyckte om hon som va innan bättre än den nya..

Sedan hon Jan, har dom bytt ut henne med eller har hon bara blivit att sett annorlunda ut sedan hon va med och "skulle ha shawns barn"?

Mickey har dom väl oxå bytt ut, eller?

Annons:
anebit
2009-01-04 15:56
#1

Jovisst har du rätt. Alla tre är utbytta och även Philip och Billie.

Kirsten Storms som spelade Belle vill göra nåt annat. Den som spelar  nu är den 3:e Belle.

Mickey har varit några stycken också

Varför dom andra är utbytta vet jag ej.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Gasoline
2009-01-04 16:03
#2

Ja just ja, de va det jag tyckte att billie såg annorlund. Har dom bytt ut philip oxå? Trodde han bara hade blivit äldre och mognare =P

Men mimmi, eller hur hon stavas, hon har ju en bror som heter Connor.. Jag har aldrig fått sett han, vart är han?

anebit
2009-01-04 16:18
#3

Jag har heller aldrig sett Connor.  Men jag tror att han kommer in i serien längre fram om jag inte har fel information.

Gamle Philip kommer tillbaks i höst har jag för mig.

Det är så snurrigt när dom byter skådespelare på det här viset.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Gasoline
2009-01-04 16:27
#4

Jo.. Men tex belle har dom gjort ett bra jobb med att få mig att glömma den första, även om jag vill ha henne tillbaka. Hade hellt glömt bort hur hon såg ut till jag hittade en bild på henne här på sighten.

Caspia
2009-01-04 16:42
#5

# 1. Egentligen är det väl mer än den tredje… När Belle var liten, spelades hon av Kirsten då?

Envishet och drömmar

anebit
2009-01-04 16:45
#6

#5   Har ingen aning men det vet väl Sandra kan jag tro……. det skall bli intressant att få veta.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
Sandra-B
2009-01-04 19:35
#7

Det stämmer att Belle har varit spelad av andra när hon var yngre.

1993-1995 spelades hon av tvillingarna Brianna & Chalice Fischette
1995-1998 tog tvillingarna Brianna & Brittany McConnel över.
1998 var det tvillingarna Ashlyn & Kayley Messick som fick prova på:
1998-1999 spelades hon av Chelsea Butler
1999-2008 var det vår saknade Kirsten Storms som hade rollen
2008 hade Charity Rahmer rollen under ett par veckor
2008-ca 2012 spelas Belle av nuvarande Martha Madison

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
2009-01-04 19:48
#8

Sandra du är som en levande uppslagsbok!   Skrattande      Jättekul att få veta.  Jag tycker det är så tråkigt  att jag inte sett Days när Belle var liten. Det hade varit kul. 

Gick serien här i Sverige då när hon var liten?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
2009-01-04 20:05
#9

#8

Nja, riktigt så bra är jag inte, men jag vet var jag ska få fram informationen:-)

Till viss del gjorde den det, tror att det ligger en del på youtube också (har för mig att jag har tittat där:-P)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

cora
2009-01-04 23:23
#10

Tycker det är pest att dom byter ut skådespelarna, dom hör ju till rollen.

Men jag förstår också om skådespelarna vill göra annat i sitt liv än att bara bo i Salem.

Jag skulle också vilja se avsnitt när Belle är liten.

anebit
2009-01-05 13:09
#11

#10   Håller fullständigt med dig.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anebit
2009-01-06 01:56
#12

Nu har jag varit in på You tub och tittat på när Belle och även Shawn föddes.   Samt på Belle när hon var liten och i förskoleåldern.   Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Gasoline
2009-01-06 14:03
#13
Annons:
anebit
2009-01-06 14:28
#14

#13 Nu skall vi se om det funkar. Det verkar vara ett montage av både Belles och Shawn födelse. Sen får du leta i högra spalten efter fler videor.

http://www.youtube.com/watch?v=pQ_v1rxH33k

/anebit

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Gasoline
2009-01-06 15:35
Gasoline
2009-01-06 15:38
#16

Jag känner igen hope och Marlena, men vem är den andra tjejen? Mimmis mamma?

Gasoline
2009-01-06 15:40
#17

Ööö, kollade lite mer på klippet, det är ju jätte många mammor, eller? Känner inte igen alla..

Gasoline
2009-01-06 15:42
#18

Och nu kom jag under full med att jag inte skulle ha kollat runt bland de där klippen, för jag fick reda på saker som dom ej har visat i sverige än..

anebit
2009-01-06 16:30
#19

#18  Oj då!  Det var inte meningen. Skäms           

Jag har tyvärr själv fått reda på mer än jag egentligen vill veta, men jag kan ändå inte låta bli att kolla runt lite på You tub.   Skrattande

# 16 och #17  Hoppas att Sandra kan svara på vilka dom andra mammorna är.

Den första mamman tror jag faktiskt är Alice själv samt hennes make Tom.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
2009-01-06 18:36
#20

Nu har jag kollat på videon och Alice är den första person man ser i videon (hon lägger sig på kudden) det är dock är det inte hennes förlossning som man får se (lyssnar man noga hör man hur mannen säger Addie).

Förlossning #1 är alltså när Alice & Toms äldsta dotter Adelaide föder Hope och mannen vid hennes sida är Doug.

Förlossning #2 är när Marlena föder Eric & Sami och mannen vid hennes sida är ingen mindre än Roman (såklart).

Som #3 ser vi när Kimberly Brady (Carolone och Shawn Bradys dotter) föder sin son Andrew med Shane Donovan vid sin sida (kanske någon som känner igen honom från Nanny där han spelar Maxwell Sheffield?) efter en helikopterolycka.
När Andrew föddes var det oklart om det var Shene eller Victor Kiriakis var hans pappa.

#4 är när Hope föder Shawn-Douglas och självklart ser vi Bo (som svimmar) vid hennes sida.

#5 har vi Caroline & Shawns andra dotter Kayla Brady Johnson med maken Steve "Patch" Johnson vid sin sida när dottern Stephanie föddes.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
Gasoline
2009-01-07 14:06
#21

#20 Ahh, tack så mycket. någon som har varit med länge hör jag =P

anebit
2009-01-07 19:38
#22

Oooops!     Då var det inte Belle som föddes, tyckte ju att det var lite mystiskt för jag såg ju 2 barn och fick det till att det var Bo som var där med Shawn.  Så man kan snurra till det!     Förvånad

Jag hittar inte nåt från  hennes födelse.

Här är iaf ett klipp när John träffar sin dotter första gången.  Marlena var ju gift med Roman men det visade sig att det var John som var far till Belle.

http://www.youtube.com/watch?v=SixdEC6v714

Kolla  inte in videona på höger sida nu om du inte vill veta nåt mer.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
2009-01-07 23:39
#23

#22

GladInte lätt alla gånger.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Upp till toppen
Annons: