Annons:
Etikett01-om-sajten-ifokus
Läst 482 ggr
Sandra-B
4/7/09, 2:02 AM

Oaktiva administratörer under påsken!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara meddela er att jag förmodligen inte kommer ha möjlighet att vara inne här under början av påskveckan då jag kommer åka upp till Norrland för att närvara vid min farfars begravning.

Vi åker på onsdag morgon och kommer nog att komma hem igen på fredag kväll.

Kommer att ta med mig den bärbara datorn då internet troligtvis kommer finns tillgängligt i stugan vi ska bo i samt på tåget men hur förbindelsen är kan jag inte svara på, heller inte om jag kommer ha tid/möjlighet att sitta vid datorn men jag ska göra mitt bästa:-)

Anebit kommer även hon att vara bortrest under påsken och därför kommer Days of Our Lives vara utan aktiva administratörer under denna tid.

Om detmot förmodan skulle hända något katastrofalt/oroväckande här inne under vår frånvaro så kontakta antingen CamillaS eller starlights som båda två har medabetarrättigheter här samt vet hur de kan få tag på mig via telefon om det skulle behövas.

Jag hoppas att ni alla kommer att få en trevlig påsk!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
CamillaS
4/11/09, 2:01 AM
#1

Ha det bra Sandra, aldrig roligt med begravningar, men tyvärr är det ju nåt man bara måste finna sig i här i livet. :'(
*kram*

Sandra-B
4/12/09, 11:32 PM
#2

Nu är jag hemma i varma, härliga skåne igen!

Från att ha varit där det var knappt 0,5 m snö och minusgrader till att komma hem där det är över 20 plus (idag var det drygt 26 grader i solen) är verkligen härligt:-D

#1

Tack Camilla.
Nej, begravningar är verkligen inte roligt men under omständigheterna hade vi roligt och trevligt:_)
Träffade släktingar jag aldrig har träffat och det var riktigt kul:-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
4/16/09, 8:59 PM
#3

Ha ha , ja jag blev ju väldigt oaktiv.

Vi hade tänkt vara i vårt fritidshus men istället så hamnade jag på lasarettet som jag skriver i en egen tråd.

Har nyss kommit hem och kommer inte att vara så aktiv eftersom jag skall ha foten i högläge och vi bara har vår stationära dator då min dator också är hos farbror doktorn.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: