Annons:
Etikett01-om-sajten-ifokus
Läst 887 ggr
Sandra-B
2009-08-17 04:27

Vad vill ni?

Har för mig att jag haft frågan uppe här tidigare men nu ställer jag den igen.

Vad vill ni medlemmar se mer av på sajten?

Vi har våra lektrådar (som åtminstone jag tycker är vansinnigt roliga) men i övrigt står det ganska still.

Vi har ju en artikelserie som jag håller i (fler delar är på G) men vi kan inte nöja oss med det tycker jag:-)

Hur vill ni medlemmar att sajten ska utvecklas?
Vill gärna höra era åsikter eftersom det är ni som besöker sajten och ska trias, hitta det ni är intresserade av.

Vill ni se fler artiklar (om vad isf?)?
Är ni själva intresserade av att prova att skriva en artikel? Säg till isf!
Vill ni se fler SPOILER-trådar? Om någon speciell person?
Något annat ni intresserar er av som rör Days?

Brainstorma med mig, jag behöver hjälp och inspiration!

Jag hoppas att ni haft en underbar sommar och att ni får en trevlig höst framför Tvn (med Days såklart) och framför datorn är på iFokus!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
Strumpan
2009-08-17 16:10
#1

Jag tycker att det är ganska kul med spoilers =)

Mvh Jenny

Strumpan
2009-08-17 16:11
#2

Jag tycker att det är ganska kul med spoilers =)

Mvh Jenny

RubHel
2009-08-17 16:21
#3

Jag gillar också spoilers :P

Cajza
2009-08-17 20:19
#4

Jag tycker också om Spoilers

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Cajza
2009-08-17 20:20
#5

Olika lekar, kanske i "nytänk". Vet inte hur, men någon ny lek.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Sandra-B
2009-08-18 03:34
#6

Då antar jag att jag ska sätta mig och försöka leta reda på lite ur framtiden och skriva om här:-)

Fyll gärna på med saker som ni kommer på.

#5

Håller med, lekar är vansinnigt kul.
Vi kan kanske ta och brainstorma lite Backstage?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
Cajza
2009-08-18 08:10
#7

#6 Vi kan väl göra det

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Sandra-B
2009-08-19 05:44
#8

#7

Låter bra:-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Sandra-B
2009-08-19 05:50
#9

Är det förresten någon person/händelse ni är speciellt sugna på att vi ska försöka fixa några spoiler-tådar om?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Strumpan
2009-08-19 15:33
#10

#9 Kommer det att hända något mellan Jennifer och Frankie? ;)

Kommer de att få reda på att Belle´s och Philips barn är egentligen e Shawns?

Jag ska fortsätta spåna lite =)

Mvh Jenny

Yataz
2009-08-19 16:47
#11

Kan man inte ha Dagens avsnitt trådar där man kan lägga ut dagens avsnitt när det kommer ut så man kan se det om man missade det? Så kan man diskutera avsnitten?

I och för sig går ju serien ganska sakta framåt men det finns väl kanske alltid något att säga…

Skulle också vara lite kul med artiklar med nyheter om skådespelarnas privata liv och händelser..

Bara några funderingar från mig..

Yataz

Sandra-B
2009-08-20 02:57
#12

Tack för förslagen/idéerna, åtmintone en del ä på G.

#10

Angående Belles barn finns det redan en spoiler-tråd om det (här).

#11

När det gäller att lägga upp videoklipp och så krävs det tillstånd och så (vad jag fått höra iaf). Därför brukar vi hänvisa de som missat till Days.nu där de finns tillgängliga (om man blir medlem där)

Men att kunna diskutera avsnitten hade varit kul.
Saknar anebits underbara resumé-trådar, men det kräver en hel del arbete. Är någon medlem intresserad av att fixa såna trådar någon gång är det fritt fram, eller bara strta nån tråd och diskutera något speciellt avsnitt/händelse.

Vi har en del artiklar om skådespelarna, att fixa fler är absolut något som kan fixas.

Ni medlemmar får också gärna starta trådar om något ämne och är någon medlem intresserad av att skriva en artikel så går det att lägga till vilken medlem som helst som artikelskrivare på sajten så man får tillgång till det, bara att säga till mig om man vill prova!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Yataz
2009-08-20 03:14
#13

#12 Jag anade nästan detta angående tillstånd osv. Men man kanske kunde typ öppna en tråd om dagens avsnitt varje dag och så kan man ju hänvisa med en länk vart man kan se avsnittet om man missade det? Jag menar det borde väl Days.nu snarare bli tacksamma för.
Vet att det kräver en del arbete och jag gör inte speciellt mycket här, men det är för att jag är så upptagen med en massa annat så jag har inte ens hunnit se avsnitten på flera veckor Förvånad

När jag skrev artiklarna så menade jag mer händelser i verkliga livet som exempelvis giftermål, skilsmässor, födda barn osv. Det blir lite av en skvallerblaska…hihi

Ja, idéer kan jag ju kanske komma lite med i alla fall. Förhoppningsvis kan jag bidra med mer till sajten i framtiden..

Yataz

Annons:
Sandra-B
2009-08-20 04:17
#14

#13

Ja, det skulle man kanske kuna fixa (länka till var man kan se/ladda ner avsnitten) definitivt något att koll aupp möjligheten för.
Tror nog inte heller att Days.nu bli ledsna om vi länkar till dem var dag;-P

Jag syftade inte på dig (eller någon annan specifik medlem) när jag pratade om tiden/arbetet (jag förstår att du vet hur det ligger till med tanke på att du har en egen sajt). Förstår också att både du och andra har annat för er än att sitta här och skriva (även om det är lite svårt att förståFlört) och det var inget jag menade att jag förväntar mig att ni medlemmar ska göra. Ville bara påpeka möjligheten även för er medlemmar att bidra till sajtens innehåll och på så vis styra den i den riktning som ni vill, sätta er prägel på sajten lite. Hoppas att du förstår hur jag menar.

Illa när man har så mycket att göra att man missar avsnitten;-P

Jag har svårt att göra någon form av resumé eftersom jag ligger flera månader back, ska verkligen försöka få tid att se ifatt snart.

Aha, det skulle ju faktiskt vara en intressant inriktning. Frågan är bara var och hur man ska få reda på det, Days är ju (tyvärr) inte en sajt som har så mycket skvallervärde. Men någonting borde man ju kunna luska fram (har ju lyckats hitta att "Brady & Nicole" ska ha barn exempelvis.

Förslag och idéer välkomnas varmt.

Även bidrag till sajtens aktivitet såklart, men som sagt så har jag full förståeelse att det inte fungerar för att medlemmar, att de har annat där de lägger sin tid.

Jag hoppas att ingen känner sig pressad till att man måste bidra med något för att var ahär, så är absolut inte fallet!

Om man "bara" vill besäka sajten för att läsa trådarna är man precis lika välkommen som den som skriver flera inlägg i alla trådar dagligen:-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Yataz
2009-08-21 16:56
#15

#14 Jag förstod dig från början och trodde inte heller att du menade så mot mig. Men tänkte om flera kanske tänker att om jag ändå sitter och skriver en massa förslag så kanske jag kan bidra med något själv. Det var därför jag ville förtydliga.

Som sagt jag vill hjälpa, men det är inte alltid man hinner allt man vill Flört

Jag säger till om jag hittar något som kan vara intressant för sajten Glad

Yataz

Sandra-B
2009-08-21 20:40
#16

#15

Okej vad bra:-)

Ja gör gärna det!:-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Upp till toppen
Annons: