Annons:
Etikett05-spoilers
Läst 705 ggr
LinaK
9/2/09, 6:59 PM

SPOILER Mimi och Shawn

Ja som jag såg det igår så var ju dom på g att blir lite "betuttade" i varandra, men ingen utav dem ville erkänna det.

Så vad händer egentligen? Någon som vet?
Jag har inte möjlighet att kolla på alla avsnitt som går varje dag, utan följer bara D O O L ibland ;)

Ni som INTE vill veta, LÄS INTE TRÅDEN!

Jag la till SPOILER i rubriken och kortade ner den lite så att det tydligt syns vilka spoiler.tråden handlar om.

//Sandra, Sajtvärd på Days of Our Lives.iFokus

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
Cajza
9/2/09, 8:07 PM
#1

De blir mer än betuttade i varann. De gifter sig och planerar att adoptera barn. Det tråkiga i det hela är att Mimi vet att Shawn är far till Bells dotter. Det vet även Kate som hittade det i en dator på sjukhuset och Mimis mamma ´Bonnie vet det också.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

LinaK
9/2/09, 8:12 PM
#2

Vaa? Är Shawn pappa till Belles och Philips unge? Visste inte ens att dom hade gjort det Shawn och Belle? Trodde Belle var oskuld tills hon och philip gjorde det.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Cajza
9/2/09, 8:58 PM
#3

Jag minns inte rikrtigt vad som hände, men jag tror att det var någon elsvåda och de lyckades undkomma. De sökte en tillflykt i en lada, tog av sig kläderna för de var våta. När de blev räddade hittades de nakna tillsammans och förmodligen har Claire kommit till då Skrattande

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

ms-mee
9/3/09, 2:49 PM
#4

Shawn och Belle fick till det när de skulle till Jans stuga för att Mimi hade ringt dit dem. Det var när hon hade hittat buren Shawn satt i.
Dom fick sladd på bilen och åkte ner i vattnet. Tog skydd i en lada som sedan började brinna.

Men ja, Shawn och Mimi kommer att gifta sig. Men ingen adoption utan provrörsbefruktning :) Så hon blir gravid och ytterligare en story börjar :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Upp till toppen
Annons: