Annons:
Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 941 ggr
Sandra-B
12/4/09, 10:21 AM

Louise Banks?

Såg i anebits tråd "Vem är skummast i Days just nu" att det kommit en ny karaktär- Dr Louise Banks.

Jag som ligger "lite" efter bland Days-avsnitten undrar vem denna person egentligen är.

Har inget minne av att jag har läst någonting om henne när jag läst om framtiden men det kan vara jag som har glömt/missat det bara.

Någon som har lust att berätta? :-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
anebit
12/4/09, 10:59 AM
#1

John letade efter nåt som kunde sätta dit Alex och fick kontakt med Loise.

Alex, Marlena och Loise gick på samma läkarlinje när dom var unga.

Loise anklagar Alex för att ha misshandlat och styrt Marlena under deras äktenskap och visar upp ett foto på en misshandlad och blåslagen Marlena.

Hon säger också att hon och Marlena var bästa vänner men tydligen har hon alltid varit svartsjuk på Marlena och nu ser hon sin chans att döda både Marlena och Alex.

Alex hävdar att det är Louise som misshandlat Marlena, men Alex ligger i koma så vi vet inte än hur det är.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Cajza
12/4/09, 4:54 PM
#2

#1 Så har inte jag uppfattat det, att hon vill döda båda. Jag fick för mig att hon vill döda Marlena (sin rival) och själv gifta sig med Alex.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

anebit
12/4/09, 7:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Lois går tillbaka till Alexs rum, efter hennes misslyckade mordförsök på Marlena. Alex ligger i koma, men blir uppjagad när han minns att Lois misshandlade Marlena för många år sen.

Lois avslöjar att hon var förälskad i Alex och svartsjuk över att hans hjärta bara klappade för Marlena. När hon fick veta att Alex levde och att han fortfarande trånade efter Marlena, fick hon ett psykiskt sammanbrott.

 Nu är hennes mål att döda dem båda! Precis när hon ska dra ut sladden från maskinerna som håller Alex vid liv, vaknar han tillräckligt mycket för att greppa tag i hennes arm och stoppa henne.

Sen somnar han in i en dvala igen. Lois hotar att göra slut på Alexs liv och sedan ska hon döda sin fiende, Marlena Evans

Tack för informationen och fotot

http://www.days.nu/

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
12/5/09, 4:35 AM
#4

Där ser man- verk vara spännande :-P

Tack anebit & Cajza för infon! :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
12/16/09, 8:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

I fredags var det nära att Marlena föll ner från lasarettstaket när Louise släpade upp henne och slängde henne över kanten. Men Alex och John räddade henne. Men naturligtvis trodde ju John att det var Alex som försökte skada Marlena. Men Louse fick ett sammanbrott  så John trodde på Marlena till slut.

Tack för foto:http://www.days.nu/

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
12/17/09, 4:21 AM
#6

#5

Ojojoj vad det händer saker :-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
Upp till toppen
Annons: