Annons:
Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 886 ggr
Sandra-B
11/29/09, 1:22 AM

Chloe & Brady

Hur gick det till när Chloe "återuppstod" och hon återförenades med Brady?
När var det? Var var det? Vad hände?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
Sandra-B
11/29/09, 11:58 PM
#1

Ingen som kommer ihåg hur det gick till?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
11/30/09, 8:01 PM
#2

Nicole skulle föra henne ut ur landet med flyg så att inte Brady skulle upptäcka att hon levde. Från sjukhuset där hon var inskriven.

Sen minns jag inte hur det gick till efter det mer.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Cajza
11/30/09, 10:36 PM
#3

Jag har för mig att Cloes mamma "berättade" lite för Brady och att han kom till sjukhuset och upptäckte Cloe.

Hon ville inte visa sitt ansikte, men till slut fick Brady se hennes ärr. Han såg dem inte, utan han såg bara hennes vackra ansikte.

De flyttade till stugan som John och han mamma, Isabella levt i. Där friade han och där bestämde de att Cloe skulle opereras en gång till och denna gången blev resultatet bra.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Sandra-B
12/1/09, 12:52 AM
#4

#2

Aha, då kommer jag förmodligen snart att få se det :-P
De avsnitten jag ser på nu är när Nicole och Chloe sitter på Titans plan på väg till Schweiz men planet har blivit förbjudet att starta.

Ska bli spännande:-P
Fattar bara inte hur korkad Chloe är/var som hemlighöll att hon levde för Brady…:-/

#3

Okej, så hon kommer vidare/tillbaka till sjukhuset och han får se henne där?

Klart att han inte såg hennes ärr, antar att han bara var väldigt glad över att hon levde och inte var död :-)

Kuuuul! :-D

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Cajza
12/1/09, 7:29 AM
#5

#4 Jag kan minnas lite fel att det var på sjukhuset, det kan vara på planet med. Är lite osäker Skrattande

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

anebit
12/1/09, 11:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nicole bestämmer sig för att personligen se till att Chloe och Nancy går ombord på flygplanet och lämnar landet, men hon anar inte att Brady är henne hack i häl. Han följer efter henne till kliniken och försöker få en sjuksköterska att avslöja information om Chloe, samtidigt som Nicole befinner sig i Chloes rum och hjälper henne att packa sina väskor.

 Sjuksköterskan avslöjar slutligen vilket rum som Chloe befinner sig i, men när Brady kommer dit hittar han bara en nervös Nancy som gömmer sig i garderoben. Brady ryter frustrerat att han vet att Chloe lever och han kräver att få träffa henne nu! Plötsligt ringer Chloe till Nancys mobil från flygplanet och undrar varför hennes mamma dröjer. Brady rycker åt sig telefonen, men Chloe lägger på. Brady känner igen numret på displayen och förstår att samtalet ringdes från Titans flygplan. Han kör mot flygplatsen med gasen i botten och ger piloten order att vända tillbaka flygplanet omedelbart!

Nicole och Chloe ser Brady genom fönstret, där han ropar hysteriskt efter Chloe! De har ingenstans att fly och det finns ingenstans att gömma sig. Nicole tvingas hjälplöst titta på, när Chloe kliver ut från flygplanet och blir  konfronterad av Brady! Chloe försöker dölja sitt ärrade ansikte under huvan till sin kappa.

Brady blir både förskräckt och överlycklig över att få återförenas med sin stora kärlek. Han förmodar att Nicole ligger bakom hela den här komplotten och han är trött på hennes intriger! Brady ryter ilsket åt Nicole att åka hem och flytta ut från herrgården, för han vill aldrig se hennes lögnaktiga ansikte igen! Nicole tvingas gå iväg, med gråten i halsen, medan Chloe förklarar att det var hennes idé att Brady skulle fortsätta tro att hon var död.

Hon berättar om den fruktansvära bilolyckan, som skadade både hennes stämband och vackra ansikte. Brady kräver att få se hennes ärr. Det kan inte vara så illa som hon tror. Till slut tvingas Chloe ta av sig huvan och sina bandage. Hon tittar upp mot Brady och förväntar sig att han ska hoppa till av skräck. Men istället säger Brady att hon är den vackraste kvinna han någonsin sett - både på insidan och utsidan. Chloe förstår inte hur han kan säga det - ser han inte de groteska ärren i hennes ansikte? Hon ser ju ut som Frankensteins monster! Brady studerar hennes ansikte noga, men ser inga ärr. Nu vill han bara fira deras romantiska återförening och älska passionerat med henne!

Tack http://www.days.nu/  för informationen!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
Sandra-B
12/2/09, 1:47 AM
#7

#5

Ja, det var på flygplatsen, har sett det nu :-P

#6

Wow, där kom mycket info- tack :-)
Har iaf fått se det nu :_P

I de avsnitt jag ser har Philip precis kommit tillbaka till Salem.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Upp till toppen
Annons: