Annons:
Etikett02-medlemmar
Läst 1665 ggr
Sandra-B
2009-12-22 22:05

God Jul!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill önska alla medlemmar och besökare här på Days of Our Lives en God Jul och ett Gott Nytt År!

Eftersom julen snart är här så är aktiviteten av förståliga skäl inte lika hög som vanligt här på sajten.

Själv har jag massor att göra och bara små korta stunder ibland där ingenting är inplanerat så att jag kan pausa lite framför datorn.

Än en gång God Jul & Gott nytt år till er!

//Sandra- Sajtvärd på Days of Our Lives.iFokus

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
anebit
2009-12-22 23:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag vill också passa på att önska alla en God Jul och Gott Nytt År!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

ms-mee
2009-12-23 01:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God jul :) Hoppas alla får en toppen helg med massor av god mat och klappar Glad

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

HannaT
2009-12-23 20:36
#3

God jul och gott nytt! Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Sandra-B
2010-01-03 05:17
#4

Fick ni en bra jul?

Jag fick en toppenjul tillsammans med mina föräldrar, min syster, hennes sambo och deras bägge barn :-)
Vi hade det så mycigt från klockan 14.30 typ när de kom till oss til ungefär kl 1 när de åkte hem.

Började julfiranden med fika och Kalle Anka, sen blev det julklappsutdelning följt av att barnen lekte med sina julklappar- några av oss vuxna monterade ihop lite av deras saker medan en gick ut med hundarna och de andra fiade ordning maten och dukade. Efter maten plockade vi undan i köket och sn spelade vi julklappsspel samtidigt som vi åt godis och sen spelade vi ett nyinköpt spel tillsammans hela familjen. Julafton avslutade jag, mamma, pappa och min systerdotter i yrkan på midnattsmässa medan syrran och hennes sambo plockade ihop lite där hemma och systersonen låg och sov på soffan.

Fick dessutom precis vad jag hade önskat mig i julklapp! :-)

Var en riktigt härlig jul med mycket umgänge och julstämmning- ser fram mot julen 2011 när vi alla firar ihop igen, i år blir det bara jag, mamma och pappa den 24- syrran med familj kommer och firar med oss preliminärt den 25 ist.

Annandagen var jag och syrran på mellandagsrea och fyndade lite, den 27 kom syrran och barnen hit en stund :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

HannaT
2010-01-03 13:47
#5

Jag jobbade hela julaftonskvällen på ett finskt äldreboende, och det var helt klart över förväntan. Fick äta en fin julmiddag med de boende, och kolla på Kalle Anka.

Nyår firade i stan med lite kalas. Glad

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

anebit
2010-01-03 19:24
#6

Vi var hemma hos mina gamla föräldrar tillsammans med min bror och svägerska samt min  förståndhandikappad syster och åt en god jullunch på julafton.

Mina barn firade med sina svärföräldrar i år men  i år 2010 så firar vi hos oss igen. Varannat år är barnen hos oss men även föräldrar och syskon.

Juldagen åt vi middag hos vår dotter och delade ut julklappar till barnen.

Annandagen firade vi vår som som fyllde 40 år. Åt jättegod middag sam delade ut julklappar till hans 3 barn.

Så vi har träffat alla under julen och haft det mysigt.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
Upp till toppen
Annons: