Annons:
Etikett01-om-sajten-ifokus
Läst 2070 ggr
Sandra-B
3/30/10, 7:36 AM

Ny sajtvärd sökes!

Av olika personliga anledningar har jag inte längre möjlighet att vara så aktiv vid datorn som jag varit tidigare och således inte heller här på iFokus.

Jag är i dagsläget Sajtvärd både här på Days of Our Lives och på Marsvin och det är bara att konstatera att jag inte hinner/orkar med båda sajterna som mitt liv ser ut just nu.

Mina marsvin ligger mig väldigt varmt om hjärtat, det är ett djurslag som jag har haft i snart 13 år och som jag inte kommer att lägga av med i första taget varför jag känner mig mer engagerad av att fortsätta driva Marsvin.iFokus.

Jag har bett Niklas om att få avgå som Sajtvärd här på Days.iFokus och jag hoppas att någon av er medlemmar skulle vilja ta över värdskapet eller vet någon annan som vill, annars kommer den med största sannolikhet att läggas ner. Jag kan tänka mig att stanna kvar som Medarbetare om det blir så att någon vill ta över och driva sajten.

Det har varit otroligt roligt att starta upp och driva sajten under den ungefärliga 19 månader som jag varit Sajtvärd här och nu hoppas jag innerligt att någon annan vill ta över och fortsätta driva den.

Tack så mycket allihopa för den här tiden här, vi ses någon annanstans på iFokus!

//Sandra
avgående Sajtvärd på Days of Our Lives.iFokus.se

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
powderpuff
4/16/10, 12:41 AM
#1

Oj, har missat detta.

Så tråkigt och jag hoppas verkligen någon tar över. Själv har jag inte tiden eller kunskapen om hur det fungerar.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

ms-mee
4/16/10, 3:30 AM
#2

Hur går det? Får vi nån ny Sajtvärd?

Väldigt tråkigt att du inte hinner med längre :/

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Sandra-B
4/27/10, 1:28 AM
#3

#1

Ja, jag tycker också att det är väldigt tråkigt men tyvärr har jag inget val som det ser ut i dagsläget.

Hoppas verkligen att någon är sugen på att ta över sajten.

Det är inte speciellt avancerat och jättemycket kunskap behövs inte (det mesta går ju att få fram på nätet och annars finns ju en del duktiga medlemmar- sajtvärden måste ju inte kunna allt/mest) utan det är väl främst tiden att hinna/orka engagera sig här i princip dagligen (tar iofs inte så många minuter åt gången eftersom det inte är någon hög aktivitet), ta sig tid att fixa nån artikel då och då samt svara i trådar som krävs av sajtvärden.

#2

Ingen som har hört av sig ännu, tyvärr.
Du skulle inte vilja testa på?
Känns så trist att allt arbete som jag, anebit och ni medlemmar lagt ner på sajten ska ha varit i onödan och försvinna (försvinner ju iofs inte helt och hållet men om sajten blir inofficiell så är det ingen som hittar dit och då kommer det ju ändå inte att komma någon till nytta vilket gör att det känns som att det var helt i onödan).

Jag håller fortfarande tummarna och hoppas innerligt att någon vill testa på värdskapet här på Days- en bra sajt att starta med om man är intresserad av hur det är att vara Sajtvärd då det är en liten sajt utan någon stor risk för bråk och som täcker ett ämne det finns rätt mycket att skriva om och där mycket information finns på Internet.

Som jag sagt innan så kan jag tänka mig att vara kvar som Medarbetare om någon känner för att ta över värdskapet, jag känner dock att jag inte kan vara ansvarig för Days också (har ju som sagt även värdskapet på Marsvin) som mitt liv är just nu.

Är någon det minsta intresserad eller sugen på hur det är att vara Sajtvärd här på Days så hör av dig till mig så kan du säkert få chansen att testa det- anars kommer tyvärr sajten att gå i graven.

Vill även tillägga att det faktiskt är väldigt roligt att vara Sajtvärd, så ta chansen att testa på! :-P

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

ms-mee
4/28/10, 12:35 AM
#4

#3 Jag? Jag som har noll erfarenhet och inte kan nånting om sånt här :P Och skriva artiklar? hehe, inte min grej.

Men, det lockar faktiskt lite ändå om jag ska vara helt ärlig

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Sandra-B
4/30/10, 1:46 AM
#5

#4

Ja, varför inte?
Du skulle ju kunna testa :-)

Att skriva artiklar behöver inte vara avancerat och att vara Sajtvärd är inte något direkt komplicerat, funktionerna på iFokus är väldigt lätthanterliga tycker jag och Days är en liten sajt där risken för bråk etc är extremt liten skulle jag säga.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

ms-mee
5/1/10, 2:35 PM
#6

#5 Ja, nog lockar det. Kan ju testa på.

Men jag ska ta mig en funderare ett tag iaf, är mitt i en flytt och det här är sista dagen med internet. Men jag återkommer så fort vi har fått internet :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
Author7
6/11/10, 2:05 PM
#7

Jag skulle gärna vilja testa. Jag har följt days of our lives   några år och älskar det,  och är dessutom aktiv medlem på days.nu och gillar att diskutera det. Jag gillar att skriva också men är inte så van vid att skriva just artiklar men skulle vara kul att lära sig. Dessutom verkar det kul att vara just Sajtvärd - bara det att jag inte riktigt har vetat vad jag skulle vilja vara Sajtvärd för. Även jag inte är så aktiv här så skulle det vara kul att testa! :D

Medarbetare för Days of our lives

Yataz
8/3/10, 6:22 PM
#8

Oj, vad tråkigt Sandra Rynkar på näsan

Jag tycker du har skött sajten otroligt bra och vill tacka dig för det!
Har du hittat någon som kan ta över ännu?
Vore synd om sajten lades ner tycker jag! Även om jag inte varit så aktiv här på sistone så tittar man ju in då och då Glad

Yataz

Sandra-B
8/5/10, 4:41 AM
#9

#8

Tack för de orden, det värmer :-)

Kanske, det är i alla fall två stycken som har anmält sitt intresse och som jag lagt till som Medarbetare så att de får testa på hur det är, nu kom dock sommaren i vägen så att jag hoppas att vi/de tar ett nytt tag till hösten och kan få igång sajten igen.

Jag tycker också att det skulle vara otroligt tråkigt om sajten läggs ner men jag har tyvärr inte tid längre att vara värd för två sajter känner jag och marsvin är något av det som mitt hjärta klappar varmast för så därför väljer jag den sajten först.

Jag hoppas innerligt att någon tar över den här sajten och får igång den igen, Days är en så pass stor serie så jag tror verkligen att det skulle kunna bli en toppensajt bara det kommer hit en engagerad värd och några aktiva Medarbetare (hoppas på att kunna vara kvar som medis själv ;-P).

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

ms-mee
8/5/10, 1:34 PM
#10

Ja, till hösten tar vi nya tag! :D Det har tyvärr inte funnits så mycket tid nu, men ha tålamod =)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Sandra-B
8/6/10, 6:33 AM
#11

#10

Jag förstår det :-)
Början av sommaren är sällan den ultimata tiden att starta nya projekt.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Author7
8/8/10, 6:43 PM
#12

Har börjat lite smått med en artikel om Lucas men inte kommit så långt. Men nu när jag inte pluggar längre ska det nog gå lättare innan jag börjar mitt andra år i högskolan ;)

Medarbetare för Days of our lives

Sandra-B
8/9/10, 2:27 AM
#13

#12

Låter trevligt :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
anebit
8/10/10, 3:23 PM
#14

#12  Det ska bli kula att få läsa om Lukas. ,:-))

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
3/21/13, 2:09 AM
#15

Eftersom det fortfarande finns aktivitet här inne (vilket är otroligt roligt!) puttar jag upp den här tråden och frågar igen om det finns någon som känner sig sugen på att ta över värdskapet här inne.

Sajten skulle kunna göras väldigt levande och intressant om någon med tid tar över. Jag trycket att det är oerhört synd att den inte får möjlighet att leva upp till den potential som faktiskt finns.

Finns det någon som är intresserad av att överta värdskapet så skicka ett PM till mig!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

SimsBrooke
4/12/13, 9:22 PM
#16

Tråkigt att du inte kan vara kvar som Sajtvärd =(

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Linnsan91
4/19/13, 12:10 AM
#17

Finns behovet fortfarande kvar?

ms-mee
4/19/13, 7:30 PM
#18

#17 Det finns kvar men är ej akut. Lättast är nog att ta det med Sandra via PM :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Svarttusch
7/18/13, 9:33 AM
#19

Jag kan också tänka mig att hjälpa till, både som Sajtvärd eller Medarbetare om det krävs.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Upp till toppen
Annons: