Annons:
Etikett09-skådespelarna
Läst 1616 ggr
Ticka
10/17/10, 1:40 AM

Eric Brady?

Hej här kommer en troligtvis dum fråga.

Jensen Ackles var med i serien för en massa år sedan, karaktären Eric Brady. Är det någon som har lust at ge mig en snabb spoiler angående karaktären i serien… typ under vilken karaktär och hur hans person försvann ur serien?

Tack på förhand

Annons:
ms-mee
10/24/10, 12:04 AM
#1

Hmm, ja, han flyttade till Colorado iaf. Tror det var pga Nicole. 99% säker.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Ticka
10/24/10, 12:49 AM
#2

Va det allt? Gu va tråkigt!!!  Inga explotioner, tumörer, krock…  det var högst  odramatiskt.  

Segt! Skrikandes

ms-mee
10/25/10, 3:27 AM
#3

Haha ja :P Men tydligen tillräckligt för att han skulle försvinna, kanske smart att sticka innan det händer något :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Ticka
10/25/10, 11:13 PM
#4

Ha!

Men märkligt. Jag antog att alla går ut med ett BANG! Eller ett plopp, splatt…  nåja.

Men jag tackar för svaret på min något fåniga fråga :)

ms-mee
10/26/10, 1:41 AM
#5

Ingen fråga är fånig :D Och frågar man inget så får man inget veta.

Men ja, man har ju vant sig vid att det ska vara så, men alla försvinner inte med ett Bang. Jack och Jennifer flyttade ju nu, Nicole flyttade (har jag för mig) Austin och Carrie flyttade. Så det är inte helt ovanligt att folk inte försvinner med ett Bang =)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

anebit
10/26/10, 2:43 AM
#6

Jag har för mig att Eric snart kommer tillbaks i serien.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
Ticka
10/26/10, 11:15 PM
#7

Hm, då är det nog en annan skådespelare den här gången. Ett annat inte helt ovanligt fenomen. :)

Sandra-B
10/31/10, 3:19 AM
#8

Eric Brady har haft två kärlekar i sitt liv, Nicole Walker som han var förlovad med men som lämnade honom för att gifta sig med Lucas samt Greta von Amberg som han inledde ett förhållande med- aldrig sexuellt dock.

Detta utspelade sig samtidigt som Sami var misstänkt för mordet på Franco Kelly och när han nu var singel igen så fokuserade han all sin tid på Sami istället. Sami dömdes till döden för mordet på Franco men lyckades rymma, hon blev dock gripen igen och återfördes till fängelset.

Just när Sami hade fått den dödliga injektionen, vilket bevittnades av Eric, kom Lucas inrusandes och tog på sig skulden (något han senare tog tillbaka efter att en annan- mutad av Victor om jag inte missminner mig, erkänt). Som vi alla vet så klarade Sami sig och frikändes också från mordanklagelserna.

Trots att Eric hade ett förhållande med Greta kunde han aldrig sluta tänka på Nicole och under hennes äktenskap med Lucas började de två ha ett sexuellt förhållande igen. När Greta fick reda på detta så lämnade hon Eric.

Eric var med om en olycka, hans bil blev påkörd av ett tåg vid en järnvägsövergång och han upplevde en "rättegång" i himmelen med Isabella Toscano Black (Bradys mamma) som försvarsadvokat. Eric klarade sig och återvände till livet men beslutade sig för att lämna Salem, innan han gjorde det så berättade han dock för Nicole att han alltid skulle komma att älska henne.

Eric är numer bosatt i Colorado, där även hans morföräldrar bor. Han har inte setts i serien efter att han lämnade Salem men han har nämnts ett par gånger, bland annat genom ett brev han skickade efter att Roman blivit "mördad".

I dagsläget finns, så vitt jag vet, inga planer på att Eric kommer att återvända till Salem.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Ticka
10/31/10, 8:37 PM
#9

 #8 Fantastiskt, tack!!!  Du är ju suverän, snacka om stenkoll. Det var väldigt rart av dig att ta tid att skiva ner hela historien. Nu är jag uppdaterad så det förslår.

Tack  igen!!!

Kram/Anna

Sandra-B
10/31/10, 9:13 PM
#10

#9

Så lite så :-)

Ja, jag har rätt bra koll- det var en av anledningarna till att jag valde att starta den här sajten- och det jag inte har koll på försöker jag att ta reda på vilket brukar fixas i de flesta fall.

Trevligt att kunna hjälpa dig att bli uppdaterad hur det låg till med Eric :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
11/1/10, 2:11 AM
#11

Oj Sandra!  Undrar var jag fått det ifrån att Eric ska komma tillbaks i Days? 

Hade absolut för mig det.  Men, men jag vet ju att du har koll.  ,:-))

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
11/1/10, 6:06 AM
#12

#11

Ingen aning :-P

Jag har kollat på en del olika sidor och ingenstans står det någonting om att Eric är på väg tillbaka så jag antar att det (tyvärr) är så, kan ju dock inte garantera att det stämmer. Riktigt synd - saknar honom :'(

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Author7
11/3/10, 10:04 PM
#13

Jag skulle också gärna vilja sett Eric tillbaka. följde inte alls days då så det skulle vara kul att "lära känna" honom. Med tanke på att han är Samis bror och han verkar som en snäll killeFlört

Medarbetare för Days of our lives

Annons:
Upp till toppen
Annons: