Annons:
Etikett12-ot-off-topic
Läst 1105 ggr
Gasoline
12/17/10, 6:25 PM

Beroendeframkallande, som sagt.

Jag måste bara berätta något roligt.

Som jag tidigare skrivit här inne så tycker jag igentligen att serien är värdelös, men av någon underlig anledning så kollar man ändå och skriker efter mer, i princip! =P Haha

Har ju tidigare inte kollat på pogrammet då vi inte har an, men nu när vi har det så brukar min karl sitta med mig på morgonen och kolla på pogrammet, och jag har börja misstänka att samma beroende har kommit till honom.

Eller jag snarare har fått det bekräftat =P

Jag kanske är konstig, men jag tycker att det är lite roligt att min karl sitter med mig på morgonen och är så intresserad. "men vadå, han va väl inte pappa till den där ungen" "Så dom där är alltså halvsyskon?"

=)

Annons:
ms-mee
12/18/10, 10:50 PM
#1

Haha! Ja, nog känner jag igen mig allt :P

Kul att någon av det andra könet också är intresserad, verkar som att de inte är så många. Men bra att han också är besatt, då slipper du kolla ensam iaf :D

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Gasoline
12/19/10, 6:47 AM
#2

#2 Haha, ja, känns mer som ett "kärring" pogram lixom =P

SimsBrooke
12/20/10, 9:37 PM
#3

Jag kollar på det för jag kan inte sluta :O

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

ms-mee
12/20/10, 10:14 PM
#4

#3 Samma här. Det går inte! Och har man missat ett avsnitt så går det inte att bara strunta i det. Kan inte missa ett enda. Och det har nu resulterat i att jag ligger ca 5 veckor bak :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

SimsBrooke
12/20/10, 10:59 PM
#5

Jag ligger oxå ca 10 veckor efter. Är på 21 oktober just nu.. Dock har jag kollat då jag var hemma till höstlovet sen har jag kollat på från den 8 november till 30 nov så jag har ju kommit i kapp men lite efter haha

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: