Days of Our Lives

Etikett05-spoilers
Läst 1148 ggr
Boogaboo
0

Vad sysslar Max med??

Vet någon eller har en teori om varför Max fifflar med Nicks papper om alternativt bränsle?

ms-mee
0

Har ingen aning. Tycker han är jättekonstig. 
Men min gissning är att han såg att Nick hade gjort fel nånstans, och därför tog han pappersbiten.

Men som sagt så har jag ingen aning..

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

line84
0

Tror inte riktigt att det är avundsjuka som ligger bakom.

Boogaboo
0

Det tror inte jag heller att det är. Men man blir ju verkligen fundersam vad det handlar om!!

line84
0

Tror att Max är betydligt smartare än vad han vill "erkänna".. Tungan ute

ms-mee
0

Ooja, det är han nog.

Vi satt och diskuterade honom idag. Om han ska bli så sur, varför fixade han då uppgifterna? Han kunde ju bara pekat och sagt "Det där är fel".

Blir lite irriterad på honom om jag ska vara ärlig..

//Helene

line84
0

#5 Jag håller med dig! Han har ju inte velat erkänna vad han gjort med uppgifterna utan gjort allt för att hålla det hemligt. Och nu blir han sur!? För vad? För att inte Nick berättade att Max hjälpt honom?? Eller kanske för att han insåg att det kunde varit han själv som blivit hyllad, han ångrade kanske sig? Konstigt..

ms-mee
1

Precis! Han har ingen rätt att bli sur nu. Han har fått sina chanser att berätta hur det ligger till.

//Helene

line84
2

Kan det vara så att professorn (minns inte namnet) kan vara Max biologiska pappa?

ms-mee
0

#8 Haha! Jag har suttit och funderat på samma sak ett par dagar nu :P Det verkar ju lite lurigt när han är på honom som han är..

//Helene

jollycox
0

#8 Det tror min mamma med. Jag är inte riktigt lika övertygad. :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

ms-mee
0

Max bröt sig in hos professorn idag och jag blir bara mer och mer övertygad om att han är Max biologiska pappa.

//Helene

line84
0

#11 Jag tror också det. Kanske så att han våldtog Max biologiska mamma, därför Max är såå arg på honom?? För professorn verkar inte vara någon trevlig typ med tanke på hur han var mot Nicole.. :/ Bara mina funderingar.. :)

Ove-D
0

Ja nu är det ju "offentligt" vem som är Maxs biologiska pappa… Men vad är det proffesssorn egentligen har gjort?

Ove-D
0

Har missat några avsnitt… Hur hamnade Max i fängelse? Hanär väl ute nu? Är han kvar i Frankrike?

ms-mee
0

Han är kvar i Frankrike ja, och ute ur fängelset. Varför han och Stephanie åkte in vet jag inte riktigt. Men det hade något med Melanie och pengar att göra.

//Helene

anebit
0

Melanie stal ett dyrt halsband av sin "väninna" och Max tog hand om det eftersom han såg det och då åkte han dit för det. Stephanie bråkade med polisen och då kastade han in henne också. Men till slut så ringde Melanie sin "väninna" så att hon tog tillbaks sin anmälan och dom fick komma ut ur fängelset.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna