Days of Our Lives

Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 946 ggr
ms-mee
2

Äntligen gifta!

Nu äntligen har Shawn och Belle gift sig. För oss som alltid hållt på dem så känns det väldigt bra, inget mer dravel. Eller ja, inget kanske jag inte ska säga.
Vad tycker ni, skulle Belle ha berättat för Shawn? Berättat vad som har hänt mellan henne och Philip. Sanningen brukar alltid komma fram tids nog. Det blir nog lite spänt när Belle får reda på att Hope hörde hennes meddelande.

Eller ni kanske håller mer på Belle och Philip?

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

line84
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag stör mig på Belle så jag tycker inte hon ska vara med någon.. Tyst Men jag tycker att hon skulle berättat för Shawn om Philip för som du skriver så brukar sanningen komma fram förr eller senare.. :)

ms-mee
0

Ja den brukar ju det. och nu när det är så många som vet det kommer den nog fram väldigt snabbt.
Undra hur det går när Marlena får veta det. Man fick ju se i "next in days" att Hope berätter det för.

Men hon borde ha sagt något. Visst, de hade nog inte gift sig idag då. MEN, sen så är det ju Days, och där övervinner ju kärleken allt. Så nog hade de kommit förbi det. Tror jag :P

//Helene

ms-mee
0

Ja inte tyckte jag om Marlenas reaktion på det hela inte. Var precis som att det var helt okej att Belle var med Philip. Men hade det varit Shawn som var med nån annan hade hon blivit skogstokig!
Nej fy fan för henne -.-

//Helene

powderpuff
0

Just nu undrar jag vad Belle håller på med. Hon har ju flippat ur totalt Skrikandes

Kul att Chloe kom tillbaka idag.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

ms-mee
0

#4 Ja det är bara förnamnet! Men hon hjläper ju Shawn, då verkar allt vara tillåtet. 
Och inte tror jag på Philip när han skickar iväg henne heller. Han försöker bara verka vara en good guy, men nej. Det funkar inte..

//Helene