Facebook - quiz
Hej hej!
Jag gjorde ett facebook - quiz för ett tag sedan. Nu är det inaktuellt - det gjordes i samma veva som Rex och Cassie var i ropet och Shawn var ihop med Jan och körde igenom kyrkfönstret under Belles och Philips bröllop. Det kan ju vara kul att prova ändå för de som var med då. Vem blir ni, och vilka karaktärer tror ni är med som alternativ i quizzet? 
Haha! Jack Deveraux. Vet inte riktigt om jag tycker det är rätt :P
Fast om inte annat verkar han va en störtskön kille som man aldrig har tråkigt med :D
"Du är Jack Deveraux - halvtaskig comic-reliefreporter som alltid trasslar till det och försvinner. Du sysslar med mycket inom media - dåliga TV-shower, dragshow i Las Vegas, undecoverreportage och allt vad det är. Synd bara att din familj ständigt oroar sig över om du överhuvudtaget lever. Är dödligt sjuk, och arbetar hårt på att beröva dina anhöriga dina sista månader i livet - din plan verkar vara att vara så taskig att de inte vill veta av dig, då kan du dö i frid, förvissad om att du inte kommer att vara saknad."
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Om ni tycker jag skall änra något i quizzen kan ni PM:a, såg att jag fått med några stavfel.
Ja, ett par stavfel var det, och vissa konstig meningar, men man fattar iaf :) Något jag skulle vilja ha är fler, eller mer olika svarsalternativ. Som den där lördagskvällen, jag fick trycka i att jag är barnvakt fast jag aldrig är det. Jag tillbringar de flesta lördagskvällar med att bara sitta hemma själv och mysa framför tv:n och så :)
Annars var det helt okej =)
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
hmm Blev Marlena Evens men vette tusan om det stämmer rikitgt :S
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag blev Belle
.
Tycker det var en massa frågor där jag inte hade något som passade direkt. Lite många svars alternativ också, hade kanske räckt men hälften 
Haha, vart Jack.. Jag är klumpig och andra har roligt åt mig, men vet inte riktigt om det är så mycket mer som stämmer =P
Men inte illa pinkat iaf!