Sami & Austin??
Hej!
Jag har varit bortrest ett tag och har missat vad som hände med Samis bröllop.. Varför gifte sig inte Sami och Austin? Blir inte klok på det!

Dom kom ända fram till altaret men då flippade Sami ur.
Sami har blivit hotad av en okänd röst och brev länge och nu hotade rösten henne att om hon gifte sig med Austin så skulle det komma fram att hon fått Alexandra att ljuga för Carrie.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Aha! Tack.. :)

Du kan ju se alla de avsnitt du missat enkelt o gratios på Days.nu 
Ah, det visste jag inte, tack! :)

ah! tack för tips!! har reggat mig där o tittar för fullt nu :D
Kostar inte det nått da? att se avsnitten på days.nu alltså. man måste väl ladda ner nånting för att kunna glo? är så dålig på det där… hur gör man?
#6 Gå in på days.nu och registrera dig.
Sedan klickar du bara på days download och trycker på "spela upp" under det datum du vill se. Simpelt :)
Att bara spela upp avsnitten är gratis, och för gratis medlemmarna kommer avsnitten upp vardagen efter att det visats på tv.
Man kan annars välja att vara premium-medlem. Då kostar det 50 kr i månaden men då kan du ladda ner avsnitten och man får även se det följande avsnittet (som inte visats på tv än) samt att man får se Days USA, alltså avsnitten som visas just nu i USA :)
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
#7 ok, tack för förklaring. Jag hittar bara den premiusidan som du åxå skriver om. Får väl kolla igen.
#7 Kan man kolla på ett avsnitt som gick för två månader sen? Har inte sett Våra bästa år sen den 17 augusti =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Skulle tro att en del gammalt finns kvar men skynda dig de rensar säkert 
#9 Ja dom rensar ur så det inte är alltför gammalt, men just nu kan du se så långt tillbaka som oktober 2009 om jag inte såg helt fel :) Så nog kan du kolla ikapp.
Har själv missat en hel del senaste tiden så jag har också en del att kolla ikapp, men Days-maraton har jag inget emot. Då sitter vi här både jag och mamma =)
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives