Nya Shawn
Brandon Beemer spelar nu Shawn Brady från och med i dag den 17 august 2010.
I verkligheten är han förlovad med Nadia Björlin som spelar Chloe i Days.
Foton i denna tråd: http://www.days.nu/content.php
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Han ser inte så tokig ut, eller hur?
Bara vi vänjer oss så blir det nog bra, fast nog kommer jag att sakna gamle Shawn lika mycket som jag saknar gamla Belle.
Det är alltid konstigt när dom byter ut skådespelare till samma roll…..
Ögongodis säger jag! x)
men usch gillar gamla shawn bättre. blir så tokigt när en annan skådis tar över en annan roll! Dom kan ju inte uttrycka sig på samma sätt. Som Belle hon är ALLTID SUR nu förtiden förut var hon världens gladaste och va aldrig sur typ ''/ undra hur det blír med nya Shawn :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
De kunde ju hittat en brunögd ersättare istället för en blåögd 

Hade glömt bort att det var igår det skulle hända och blev mäkta besviken när jag märkte det.
Jag kommer att sakna den "riktige" Shawn men men……….

Jag tycker att dom kunde skapa en ny roll när dom tar in en ny skådespelare och låta den gamle Shawn tex. flytta, vara ute på resa m.m som Chloe och Brady som bor i Europa och nu har ju Jennifer och Jack flyttat till London.
Han ser riktigt bra ut! :)
Nej, nya Shawn vart inte alls bra tycker jag.. Det vart alldens för fel, han va så tyst och försynt. Passade inte in helt enkelt.
Menmen, man vänjer sig. Men kommer sakna "riktiga" Shawn
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives
Jag tycker nya Shawn har gjort ett bättre övertagande av rollen än vad nya Bell gjorde i sin om man nu kan jämföra dessa 2 

Neej, tycker inte alls att den "nya" Shawn är bättre än den "gamla" :( åh, varför bytte dom?
Samma sak med Belle, men har vant mig Liite grann vid henne :p
#9 Om det var ett svar till mig så missuppfattade du det nog lite. Om du läser vad jag skrev så skrev jag inte att den nya shawn var bättre utan nya shawn har gjort ett bättre inträdande i days än vad Belle gjorde när hon kom.

"10 Nej det var inget svar till dig :) Förlåt om det missuppfattades :)

"10 Nej det var inget svar till dig :) Förlåt om det missuppfattades :)
Jag menade att jag inte ALLS tyckte mer om den nya :) Alltså INTE ALLS :p Tycker lite mer om den nya Belle, om man säger så.
#11 Ok 
Lite OT nu men de som även ser på Glamour på tv4+ känner även igen han från den serien.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Han är rätt så okej som Shawn men känns lite för "mjuk" hittills. Brevid Phillip känns han som e storebror som bara vill säga " å det ordnar sig" och han känns så nästinitll för snäll. Vissligen var Jason Cook snäll och så när han var Shawn men denna kan inte "explodera" lika bra :/ men man tycker olika. Han kanske blir bättre med tiden .
Medarbetare för Days of our lives
#15 Kunde inte sagt det bättre.
Men börjar vänja mig nu, tänker inte lika mycket på att det inte är "riktiga".
//Helene

Samma sak med Belle, man vänjer sig nog aldrig.

Jag börjar vänja mig vid den nya nu. Han har gjort "övertagandet" rätt så ok. Men får jag välja så väljer jag hellre Jason.
Oroa er inte han (Jason) kommer tillbaka. 
Alma
När kommer han tillbaka?

Va kommer Jason tillbaka?
Jag har sett det på youtube och även gamla Philip kommer igen.

Ja, att gamla Philip kommer igen det vet jag men att Jason Cook kommer igen har jag inte hört.
Googlade på Jason men kunde inte hitta nåt om det. ,:-(
Jag såg flera av dem förra månaden och nu när jag ska ta fram någon av dem så har flera klipp tagits bort. Jag har hört att Jason försvann ett tag ur serien för att ta itur med sina drog problem. Men nu hittar jag dem inte.
Tillbaka?!
Hade jag ingen aning om
//Helene

Både gamle Belle och gamle Shawn spelar i serien "General Hospital"

Ja ja ja!!!! 

Vad jag vet så finns det ingenting i dagsläget som talar för att varken Kirsten Storms eller Jason Cook kommer att komma tillbaka till Days även om det är oerhört många som hoppas på det.
Anledningen till att Belle, Shawn och Claire lämnar serien för att resa jorden runt (precis som Hope och Bo gjorde med Shawn nä han var bebis) är bland annat att oerhört många är så missnöjda med Martha Madison och Brandon Bremer i rollerna som Belle respektive Shawn att de har valt att skriva ut dem ur serien för tillfället- förmodligen hoppas de på att Kirtsen och/eller Jason väljer att komma tillbaka sen.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Jag gillar den nya Shawn :D Dock kommer jag som många andra sakna den gamle.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jag börjar faktiskt gilla honom mer och mer och blir mer van vid honom nu när han har varit med ett tag. Gillar också att Shelle har återuppstått ;)
#30 vem är Shelle?

#30 Det undrar jag med? 

Oj förlåt
Trodde de flesta visste att par betekningen för Shawn och Belle var Shelle. I days-fans brukar använda olika såna beteckingar för sin par; både usa och i svergie så jag har sett dom på lite olika forum.
Men okej ska skriva ut båda namen i fortsättningen så att det inte blir något missförstånd. 
Shelle är altlså både Shawn och Belle. Då har du tagit SH i SHawn och elle i Belle :D haha Kolla va smart jag är haha *skämta
*
Shelle - Shawn & Belle
Lumi - Lucas & Sami
Shimi - Shawn & Mimi
Remi - Rex & Mimi
Finns massor, om man bara tänker på det här sättet så kommer man snabbt på vilka det är :)
//Helene