Days of Our Lives

Etikett01-om-sajten-ifokus
Läst 828 ggr
evawennman
0

Går inte att ladda ner!?!?

Hej allihopa!

Jag undrar om days.nu

Tidigare har det alltid gått att ladda ner avsnitten därifrån. Är det någon som vet varför de tagit bort den funktionen? Kommer den tillbaka? Gråter

Kram Eva

ms-mee
0

Hmm, för mig funkar det perfekt.

Prova igen, dom håller ju på bygger om sidan. Det kanske inte funkade då du var inne.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

ms-mee
0

Okej, nu ljög jag :P Laddningen började men sen blev det nå fel..

Men läste lite i forumet och som jag fattade så är det ändringarna som gör att det inte funkar för tillfället.

//Helene

evawennman
0

Okej… Men  vart går du in då när du ska ladda ner? Jag hittar inte ens fliken som hette "download" , som fanns förut…

esthibett
0

Jag har inte haft en aning om att Days of our lives går att ladda ner! Glad O jag som alltid missar det eftersom jag jobabr på dagarna! Är inne på sidan nu, men hur laddar man ner dem? Är det alltså hela avsnitt??

evawennman
0

#4 det brukar gå men nu hittar inte jag heller fliken. Har vart så någon vecka nu =(

ms-mee
0

#3 Klicka på forum, sen på days download. Knappen är på samma linje. Sen väljer du bara vilken serie du vill se.

#4 Gör som ovan. Det är alltså hela avsnitt du laddar hem då.
Men för tillfället så är sidan under uppbyggnad och allt är inte riktigt klart än, så lite strul är det.

Men download sidan ska vara klar, så det är bara att testa :)

//Helene

evawennman
0

Ååå tack så jättemycket! Förut va download nappen på första sidan, men nu fick man leta lite =)

esthibett
0

Detta funkar inte för mig just nu, är det likadant för er andra?

ms-mee
0

#8 Testa nu igen, dom verkar vara klara med sidan nu. Annars kan du ju läsa igenom forumet, det är mycket snack om nedladdningen där.

Spela upp-knappen finns alltid annars, den vet jag funkar iaf :)

//Helene