Days of Our Lives

Etikett12-ot-off-topic
Läst 698 ggr
Sandra-B
0

OT Nemi om Days

I måndags läste jag, lite av en slumt serierna i tidningen (HD/NST) och då självklart Nemi.

Kan tyvärr inte lägga in serien på ätet (copyright och allt det där) men jqg ska försöka återberätta den iaf.

I första rutan hittar vi Nemi och hennes blåhåriga kompis som sitter i soffan och ser på TV och äter popcorn och Nemi säger "Det här är den sämsta TV-serien jag vet".

I nästa ruta utbrister hon "Allt är helt sjukt. En dag i Salem går över 30 avsnitt och alla skådespelarna är helt värdelösa".

I tredje rutan fortsätter honi med " Nu har dom precis kommit tillbaka från en ö där dom varit fångar i ett år och deras familjer trodde att Marlena blivit bestatt av satan och dödat allihop. Titta- där är jultomten".

I fjrde rutan frågar den blåhåriga kompisen "När började du kolla på det här?" varpå Nemi svarar "1994."

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Sandra-B
0

Tyckte att den var klockren (förutom att det är den sämsta TV-serien och att ala skådespelare är kassa då) men i övrigt så:-P
Förstår egentligen inte varför man tittar på det varje dag för det händer nästan inget och det är verkligen sjukt men missar man ett avsnitt blir man nästan hysterisk och att sluta titta går ju bara inte:-P

Är ju tyvärr svårt att återberätta en serie men jag hoppas att det gick hyfsat bra iaf:-)

**SMF 237 Sweet Dream's 

ms-mee
0

Haha! Ja dem va bra :P

Men det stämmer ju, hur segt det än går. Egentligen så behöver man bara kolla en dag i veckan utan att man missar nånting, men det skulle ju aldrig kunna gå ;D Jag blir helt galen när jag missat ett avsnitt :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Sandra-B
0

Men man kan också vara ganska så säker på att om man skulle mssa ett avsnitt så har det hänt MASSOR just i det avsnittet:-P

**SMF 237 Sweet Dream's 

ms-mee
0

#3 Mjo, du har en poäng där :P Bara för ett man missar ett så är det i just det avsnittet det händer en massa :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

HannaT
0

Haha, det är ju precis så jag känner det. Oskyldig

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

RubHel
0

#5 Samma här :P