Frustrerad och arg!
Är så otroligt arg att de har bytt tid och att det aldrig går repris! Finns ingen som hellst chans att jag kan se på days nu, för när det går är jag alltid i skolan eller har praktik. När det gick 12.50 hade jag turen att hinna med och se en bit av slutet vissa dagar om jag körde fort hem.
Suck… Nu får jag ju bara se det på studiedagar och lov!

Kan du inte spela in det? Jag spelar in varje dag, för jag jobbar och hinner inte se det alls.
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Nej, har inget att spela in på =/ Kruxet är det att jag inte behöver se det varje dag, men iaf 1 gång i veckan skulle vara trevligt. Men kanske får se detta som en avväjning av ett beroende =P

#2 Om du "googlar" in på "Våra bästa år", så kan du se olika trailers från olika dagar och då behöver du inte missa något.
Så om du väntar till t.ex. helgen så kan du se vad som hänt under veckan. Värt ett försök eller? 
Karin
#4 Ja, jag får prova det ;)

gillar inte heller de nya tiderna, det ska ju vara när jag har middagsrasst, jag hadde förfrågan på jobbet om vi kan ha missagsrasst kl 10 30 ett tag men jag blev nedröstad,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag spelar in det varje dag.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#7 Jag har ingen inspelare =(

#8 Har du kollat att se på "Våra bästa år" på datan?
Karin
#9 Nej, just ja! Det skulle jag göra, ska söka på det, tack för påminnelsen ;) Har ju haft påsklov och har kunna sett det i några dagar nu ;)

Gillar VERKLIGEN inte den nya tiden 10.30 ! Just då kmr ett annat pogram och båda är EXAKT lika bra.. Skulle vara bättre men en repris då så kan jag titta på den ist…. ^^
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Tack vare den nya tiden så missar jag det också. Jobbar till kl 12. Snart blir det dock semester för min del 
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

I dag missade jag Days men jag ska kolla på Days.nu senare…………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Haha, ju, nu så "jobbar" man ju 06.30-15.00, så inte en chans att man hinner se det!
#11 Tack, men jag förstår inte vart man kan se avsnitten!
#16 Registrera dig och gå in på download bara :) Så väljer du Days Sverige eller vad du vill se ;D Jätte lätt och bra, jag använder de väldigt ofta :P
//Helene
Medarbetare på Days Of Our Lives