Days of Our Lives

Etikett01-om-sajten-ifokus
Läst 543 ggr
Sandra-B
0

Ifokus nere under helgen!

Ifokus nere under helgen!

Under lördag och söndag kommer iFokus att uppgraderas till version 3.2. Den nya versionen innebär en del nya/bättre funktioner som det kommer att gå att läsa om inne på Support efter uppgraderingen.

Tyvärr innebär detta även att iFokus med största sannolikhet kommer att ligga nere under hela helgen.

Hoppas att alla har överrseende med detta och att ni kommer åter med nya friska tag efter helgen!

//Sajtvärd och Medarbetare på Day of Our Lives.ifokus

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Sandra-B
0

iFokus blev aldrig "nedlagt" under helgen!

Det har gått/går lite segare än tidigare ibland och under kortare perioder så går det inte att komma åt sidorna men det fungerar nästan som vanligt:-)

**SMF 237 Sweet Dream's 

anebit
0

Jag älskar den nya versionen.  Hoppas bara att det kommer att gå lite fortare än gamla. Ibland jag kunde gå och laga mat medan en tråd laddades, det var ju jättekul     FörvånadSkrikandes   ett par ggr/dag fick jag gå ur för sidan bara låstes.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
0

Jag älskar också den här versionen, tycker den är perfekt.

Speciellt giollar jag "Mina inlägg" till höger, helt kanon när man är aktiv på flera sajter:-)

Det är ju meningen att det ska gå fortare, kan hända att den ena servern fortfarande strular, den har ju iafgjort det tidigare.

**SMF 237 Sweet Dream's