Jan i Våra Bästa År
Vad tycker ni om Jan?
Vilken liten intrigmakerska! I vinjetten om morgondagens program verkar det som om Shawn iaf har fått tillbaks minnet… Skall bli spännande att se när Shawn konfronterar Jan om sin gamla fängelsebur + allt annat skit hon ställt till med…
Tack för foto http://www.days.nu/
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Ja, men hon är lite frän, hon är verkligen det motsatta mot oskuldsfulla Belle.
Men jag tycker att lappen som hon har åt Mimi är absolut inget bevis på att Mimi har gjort en abort. Det är ju bara ett nummer! alla fruntimmer kan väl få lite krångel och behöver gå till en barnmorska… så det är lite fånigt att Mimi inte tänker så.

Intrigmakerska var lamt sagt. Är man inte psykopat om man håller nån man "älskar" i egenhändigt svetsad bur hemma i stugan, och när man i allmänhet ljuger för alla människor i sin omgivning ….

Haha jo det är man då verkligen!! jag förstår att Shawns hjärna har förträngt hur han fick bo i en bur iförd endas en trång baseball utrustning. stackarn.. men han va lite mesig, det var ju slå ned Jan egentligen. Nu har han blitt en riktig tuffing.
Ska bli spännande idag faktiskt att se hur Shawn minns allt.
OM han gör det, det kan ju vara en dröm från någons sida. Det är populärt att drömma och prata högt för sig själv i det programmet.

Funderar på vart ärlighet och kommunikation tagit vägen… men då hade inte serien funnits haha. Såg en del av förmiddagens avsnitt och det osade av hormoner. Men eftersom jag inte följer det så var det kul att läsa att killen hade minnesförlust, jag undrade just hur han gått från arg i en bur till att hångla med flickan samtidigt som han svär över Belle. Man kan inte vara annat än knas som Jan för att inte tröttna på honom i det läget. Det är en tröst att de får det verka naturligt att prata med sig själv, då kan jag fortsätta sjunga för mig själv på bussen, prata med mina katter och allt sånt som jag var rädd för att folk skulle se som galet, hehe. Det är spännande måste jag hålla med om.

Jag får spader på Jan. Hon borde låsas in och nyckeln kastas bort.

Jag tycker Jan är vidrig, fruktansvärd, men visst, lite kul är det ju ändå:-P
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Jaaaavist, det måste ju hända lite knäppa saker annars blir det för slätstruket.
Men hon är knepig , men det är ju det hon skall spela annars blir det ju ingen aktion.

Ja, det måste finnas knäppisar med i serien:-P
Precis, och hon gör det bra måste jag säga:-)
**SMF 237 Sweet Dream's

Jag tror Jan behöver psykiatrisk vård.

#11 Håller fullständigt med dig att hon behöver vård.
Jag tror att Jan i själva verket är en mycket ensam och olycklig flicka som inte har så många vänner om ens nån. Jag tror också att hon måste hävda sig hela tiden för att få uppmärksamhet, vilket hon knappast fick av sina föräldrar.
När Jan blev med barn efter att Nicoles pappa våldtagit henne så kastade Jans mamma ut henne. Då tog Shawn hand om henne men det är en annan historia.

Ja, hon behöver verkigen vård.
Men egentligen är det nog faktiskt synd om henne, precis som anebit säger.
**SMF 237 Sweet Dream's

vart är det synd om henne….ensam bitter….sjuk jänta…..
Men et blir spännande med henne, men inte tillsammans med Shawn…

Ja, hon livar upp det lite
**SMF 237 Sweet Dream's