OBS! Ny TV-tid
12.25 varje vardag
07.00 repris
Uppdaterar eftersom det är ny sändningstid från och med måndagen den 17 november 2008.
Days of Our Lives sänds måndag till fredag kockan 12.50 men ingen repris sänds längre!
//Sandra
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Tycker den tiden är urkass

Tack för att du sa till, ska genast ända inspelningen!
Antar att jag får spela in reprisen av dagens program imorgon, för det har inte kommit med hel idag då…
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Ha ha ha missade i dag igen 
Människan är ett vanedjur. 12 .50 skall vara 12.25 
Måste skärpa mig. 

Puttar upp så ingen missar tiden. Viktigt så man ställer in rätt tid vid inspelning. 
missar det alltd nu 

skulle kolla på reprisen idag.. satte mej duktigt i soffan o förstod att jag inte kunde påbörja något annat…. o så satt jag där o gapade 9.50…. det var ju helt fel…..kunde inte se dagens avsnitt heller då jag skulle till sjukhuset… kunde ju ha spelat in egentligen men jag avstod…satt här nu igen o väntade på att få se Dr Phil o det blev ju åxå långnäsa…hoppas de inte ställt in kvällens heminredningsprogram nu bara….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Missar ofta de första 20 minuterna . Glömmer också att spela in och då är det bra att få läsa en resumé som ni har. Då gör det inte så mycket om man missar ett avsnitt då och då.

Ja det är ett problem när dom ändrar tiderna för oss vanemänniskor.
Jag har börjat att ställa klockan på ringning kl. 12.30 när jag inte jobbar med behandlingar. Annars försöker jag att komma ihåg att spela in.

Från och med måndagen den 17 november sänds Våra Bästa år klockan 12.50 igen, dessvärre sänds ingen repris så det gäller att inte missa!
**SMF 237 Sweet Dream's
Det är tråkigt att de hattar fram och tillbaka med tiden och dåligt att det inte går någo repris…

Ja det var ett förskräckligt hattande.
Fattar inte heller varför dom tagit bort reprisen. 

Jag funderar på att skriva ett "protestmail" till TV3 och fråga vad 17 de håller på med, speciellt varför de tar bort reprisen.
Om man skulle råka missa avsnittet, bli fel på sändningen eller inspelningen så finns det ju numer ingen chans alls att få se det:-(
**SMF 237 Sweet Dream's

Håller med, det är för jäkligt att de håller på att hattar med tiderna. När de ändrade förra gången och satte reprisen till kl 07.00 blev jag förbannad och skrev dit och undrade vad de höll på med. Fick då till svar att det varit så många klagomål på att reprisen sändes mitt på dagen, för det innebar att de som jobbade inte kunde titta, så det var orsaken till att reprisen skulle sändas kl 07.00 varje dag, men nu har de tagit bort reprisen helt och hållet!!!! Hur ska då de som arbetar kunna titta?
Denna gången har jag skrivit till klagomuren, skrev att jag anser att reprisen ska vara kvar att den kan t e x sändas på fm o sedan kan de ju ändra ordinarie sändningtid till em, t e x till kl 18.00 för då har ju alla möjlighet till att kolla, även de som t e x arbetar 2-skift.
Hellre att de sänder reprisen kl 07.00 än inte alls… för skulle man missa ett avsnitt så har man ju hittills haft möjligheten att stiga upp kl 07.00 och titta på reprisen, nu har man ingen chans att ta igen ett missat avsnitt ju 
Jag uppmanar fler till att gå in o skriva i klagomuren på tv 3 sida så att de ser att vi är missnöjda med att de tar bort reprisen.

Kan tipsa om www.days.nu, läste att man kan bli medlem där och ladda ner de avsnitten som man missat, gratis..
Blev så glad, så nu spelar det ju ingen roll om man missar ett avsnitt för det är ju bara till gå in där och hämta hem. Tänkte på alla er tjejer som går i skolan o inte kan titta längre, ja även ni andra också som inte kan se det längre. Nu kan ni :)
Har precis reggat mig där o t o m laddat hem avsnittet som sänds på måndag, i o f s med norsk text, men so what. :)
Hmm, enligt tv-tidningen nu för Månd, Tis och Onsd så är det kl 12.25 

Det står det i minTV-tidning också.
fast jag kom ihåg att det började som förr 12.50 
???
Vad håller dom på med?
#16 Jag kollade tv:n 12.25 för säkerthets skull
. Tur det inte va tvärt om…

Ja det hade varit värre om det varit tvärtom.
då blir man som en fågelholk.

Vet inte vad som stämmer, såg i ett programblad att på onsdagen den 3 december står det att Våra bästa år börjar 12.25, men bara onsdagen, övriga dagar i veckan står det 12.50, så jag gick in på tv 3:s hemsida o kollade programtider och där står det likadant, alltså att på onsdag börjar Våra bästa år 12.25, övriga dagar står det 12.50. Vet inte vad som stämmer men ville bara göra er uppmärksamma på tiden o kolla 12.25 på onsdag om i fall att det nu skulle börja tidigare den dagen så man inte slår på tv:n som vanligt 12.50 o så har det hållt på en stund redan.. så retfullt i så fall.

Kollade i min Tv-tidning och där står det också 12.25 på onsdagen men det måste ju vara felskrivet. Alla älskar Raymond börjar ju 12.25 varje dag.
Varför skall han börja 12.50 på onsdag?? Helknäppt!
Tack iaf, det är bäst man slår på 12.25 på onsdag. Skall bli intressant att se vilket program som kommer först.

Har ändrat programerinegn på DVDn så att den spelar in från kl 12.25 på onsdag.
Tack för upplysningen!
**SMF 237 Sweet Dream's

Jag var nyss in på TV-textsidan på TV 3 och där står det 12.50 på onsdag.
Så nu får vi hoppas på det. Det räcker med krångel att dom ej kör nå repriser längre.

hmm, väldigt konstigt. Går man in på TV3 o klickar på tv.guiden o väljer TV3 o sen onsdag 3 december så står där 12.25.. Verkar konstigt tycker jag också om man hattar med tiderna så från dag till dag, men jag ville i a f uppmärksamma er på vad det står för OM det nu börjar 12.25 på onsdag så man inte missar det.
Till sandra-b, glöm inte att låta den gå till 13.40 i a f, för om det nu råkar vara felskrivining så att det börjar normaltid, för då missar du ju slutet och det ör ju lika illa som att missa början.. (om inte värre)
Ja man blir ju smått galen på TV3.. de gör precis som de vill, skiter i oss tv tittare. De kan köra en massa andra repriser, t e x Oprah, Project runway, Topmodel mm, men de kan inte fortsätta att köra Våra bästa år.. illa tycker jag..

Nä, det är lugnt, DVDn står på 12.50-13.40 var dag så jag har satt in den på 12.25-12.50 innan bara för att vara säker.
Tycker också att det är dålig stil, är precis som om de vill mista sina tittare…
**SMF 237 Sweet Dream's

Det var tydligen fel på tv 3:s hemsida, samt på superstart.se, samt på tv.nu för på alla dessa sidor stod det att V B Å skulle börja 12.25 vilket det inte gjorde, utan det kommer väl förhoppningsvis på "rätt" tid, 12.50.. Men men, man har i a f varit uppmärksam, för fy vad retligt om det nu hade börjat 12.25..
Ha en bra dag alla

Vilken jäkla tur! 
Jag glömde totalt bort att slå på TV kl 12.25 för att kolla utifall att. 
Men jag tittade kl. 12.50……. 

Vilken tur att det inte började förrän kl 12.50, tror många hade missat det annars, men vad konstigt att det står fel på TV3 hemsida…
**SMF 237 Sweet Dream's