Uppdatering
Hallå! Jag är sprillans ny på forumet och börjar med att visa hur lite jag vet om serien.
Vad har hänt egentligen!?
Sedan i våras när alla blev mördade.
Jag kom så långt att Shawn var arg på Belle för att hon ljög om Marlena osv. Kändes som att typ alla var döda.
Nu såg jag ett avsnitt i fredags där det verkar som att alla lever igen? Kan någon berätta i stora drag vad som har hänt? 

Vill börja med att hälsa dig välkommen till Days of Our Lives, jättekul att du också har hittat hit!:-)
Jag ligger tyvärr back väldigt mycket själv (har det dock inspelat) men det är så att Marlena blev "lurad" till att tro att hon mördat alla men ist så blev alla "offerna" flyttade till en hemlig ö (WENMELAS-NEW SALEM) som var en kopia av det riktiga Salem.
Som sagt så är jag lång bak själv men förhoppningsvis finns det någon annan härinne som kan ge en bättre uppdatering.
Än en gång välkomn hit!
//Sandra, Sajtvärd på Daysofourlives.ifokus
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Tack för välkomnanndet!
Herregud! Vem var upphovsmakarn till hela det här då?
Vet befolkningen i "riktiga" salem om det nu?
Vilka var det som strök med till slut?
VARFÖR skedde det hela 

Tony di Mera låg bakom så klart. Syftet med det hela är ännu oklart.
Alla lever och dom flydde till slut och en del är tillbaks i Salem och alla vet att Marlena inte är mördaren.
Dom flydde på ihopsnickrade flottar. Det var en vulkanö som New Salem var byggt på och Tony sprängde så att det blev vulkanutbrott så att när dom var ute på flottarna så blev det en JÄTTEVÅG så nu tror alla att Marlena, Roman, Cassie, Jack, Viktor Kiriakis och Shawns farmor har drunknat. Tony överlevde en attack av John då han trodde att han dödat Tony men han återuppstod "Fågel Fenix" och nu håller han dessa fångna. De blev upptagan av en Japansk fiskebåt som Tony ägde.
De andra räddades av kustbevakningen.
Shawn har hållits fången i en bur med fotboja av Jan i ett hus på landet så när han lyckas fly så kör han in i en bergväg och har mist minnet och tror att han är förlovad med Jan eftersom hon hela tiden säger att dom har varit förälskade hela sommaren.
Jag väntar med spänning på att han får tillbaks minnet.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Tack för uppdateringen!
Var det därför Shawn sagt till Belle att han inte älskade henne, för att han inte kommer ihåg riktigt?
Vision: Belle & Philip står vid altaret. Prästen säger att den som har någonting att invända invänder nu eller aldrig.
Shawn har precis kommit ihåg
trummvirvel
han RUSAR till kyrkan och, tja…
Eller jag vet inte. Jag har ingen aning egentligen.

Men har han inte kommit ihåg nu? För Shawn & Belle låg ju i stugan och kysste varandra?

Jag undrar det jag. Det är nog bara tillfälligt i stundens hetta. Men vi får kolla på måndag - fredag, för fort går det inte att få reda på nåt.

Fortfarande så kommer Shawn bara ihåg glimmtar av vad som hände i huset och Jan förvränger allt till sin egen fördel och Shawn går på det.
Här ser man hur ointreserad Shawn är men ändå kan han inte slita sig loss ur Jans klor.
Tack frö foto http://www.days.nu/