Denna serie
Är lika kass SOM GLAMOUR!
Man kan missa 300 avsnitt och ändå har inget hänt direkt.
Mer än att de får gråare hår.

Ja men titta inte då om det inte passar…

Vilken tur att su slipper titta på den då
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Smaken är som baken…….. olika
Tur att det finns en avstängningsknapp… 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Eller så kan man ju vända på det och säga att Days är lika bra som Glamour, helt beroende på hur man ser det
**SMF 237 Sweet Dream's

Snygg bild
**SMF 237 Sweet Dream's

;) ja jul snart undra fall vi behöver någon julegris med äpple i käfta.

Fast jag håller faktist med om att man kan se typ 300 avsnitt och inget händer, men sen så fort man missar en eller 2 dagar så har helt plötsligt allting hänt och jag sitter där som ett fån och fattar ingenting! Därför vill jag helst inte missa avsnitt för det kan ju faktist hända något…

Visst går det segt ibland (men 300 avsnitt är ungefär ett år och väldigt överdrivet tycker jag).
Tycker faktiskt att det var segare förr än vad det är nu om jag ska vara ärligt.
**SMF 237 Sweet Dream's

Visst har det varit segt ibland men jag tycker också att det händer lite mer nu.
jag fullkomligt ÄLSKAR den här serien.
Det som är så bra med den är ju just det att man inte måste se alla avsnitt för att fatta!
När jag var NIO år och var sjuk i 6 veckor (!) så följde jag serien! Det var den sysselsättning jag hade. Några ÅR senare när jag var sjuk igen under en lite längre tid än ett par dagar satte jag mig och kollade igen. Jag fattade ju! Visst, vissa luckor fanns det men det ÄR faktiskt spännande.
Just nu så hänger jag absolut inte med, har inte varit hemma alls och såg ett avsnitt i fredags när jag var ledig… ska leta runt på sajten och se om det finns någon förklaring :D

Jag skulle absolut inte vilja missa 300 avsnitt. Jag vill inte ens missa ett avsnitt. Har blivit som en drog för mig men en bra drog i iaf.
Spelar alltid in om jag inte kan titta direkt.

Ja, Days of Our Lives är som en drog, har massor avsnitt inspelade, måste ta tag i tittandet en dag också bara, det är inte helt lätt att få tid över till det tyvärr:-/
**SMF 237 Sweet Dream's

Jag älskar med den här serien:D Jag har inte missat ett ända avsnitt sen 2 år tillbaka:P Sen har jag alla avsnitt sen dess:) Såg även på det när det kom.