Days of Our Lives

Etikett05-spoilers
Läst 1943 ggr
Caspia
0

SPOILER Veckans USA-avsnitt

Har fortfarande ingen TV, men hittade en såpatidning när jag stod i kö i mataffären. Där fanns en liten ruta om veckans händelser i Days. Veckans "projekt" är att John ska lämna in papper för att få igenom sin skilsmässa från Marlena. Varför de ska skiljas hann jag inte läsa innan jag var tvungen att lassa upp varorna på bandet. Återkommer om jag lyckas luska ut det.

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Kul Anna:-)

Tycker dock att du får se till att få tag på en TV så du kan berätta för oss vad som händer i USATungan ute

Eller iaf ställa dig i en lite längre kö nästa gång så att du hinner läsa alltFlört

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Caspia
0

Ja det känns lite stenålders det här får jag säga. Å andra sidan bor jag ju faktiskt i studentboendet Viking Village (Vikingabyn) så det är väl inte så konstigt att det inte finns några TV-apparater här…

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Är det för att du kommer från Sverige (Norden) du är bosatt där?Tungan ute

Men, nä, det är det väl kanske inteFlört

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Nu har jag vart och handlat igen. Den här gången hann jag läsa hela stycket (längre kö). Det stod inte varför de ska skiljas men att Marlena inte ville skriva på, så då gjorde John det istället. Jag vet inte om det betyder att han förfalskade hennes underskrift eller om den kanske inte nödvändigtvis behövs?

De har inte byggt ett eget hus till mig, nej. (Bara i mina drömmar).  Tycker att det är jättekonstigt med vikinga-temat men det är ingen som har någon förståelse för det.

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Bra Anna, lång kö ska det vara!Flört

Anledningen till det borde man kunna leta reda på, får se om jag orkar en dagTungan ute

Men vad taskigt, det unde de väl ha gjortObestämd

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Dagens rapport från snabbköpet:

Skådisen som spelar Kate (Lauren Kaslow?) tillfrågades i en snabbfrågeundersökning tillsammans med lite andra såpaskådisar om vad hennes senaste inköp var. Hon svarade ett par skor.

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

IntressantTungan ute, tack för uppdateringen AnnaGlad

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Ja vad skulle ni ta er till utan mig?

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Bra fråga… *hmm*

Du har inga planer på att stanna i USA längre?Flört

**SMF 237 Sweet Dream's 

Sandra-B
0

Någon ny uppdatering från USA på G?Tungan ute

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Nej, jag har inte behövt handla de senaste dagarna. ;)

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Men vad taskigt:-(

Fotografera konstgjorda tånaglar kan du och försöka döpa mina marsvinsbebisar men handla nåt vettigt så du kan hålla oss uppdaterade, nä dåFlört

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Det är ju synd om de arma stackarna som inte har några namn, ju.

Nåja, för din skull gick jag till mataffären och kan nu rapportera massor. Kate har haft en arbetsam vecka med att både sitta i fängelse och berätta för Lucas och Philip att hon börjat med behandling mot sin lungcancer. Fast det kan vart Nicole som var i fängelset, det var något med henne också. Jo, så var det nog. Nicole i fängelse och Kate skulle både börja behandlas och berätta för sina barn.

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Men nu har jag nästan döpt dem, måste bara "smaka" lite till på namnenTungan ute

Låter lite spännande det där, tack AnnaSkrattande

"Bara" fyra år kvar…Flört

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Om du hade lyssnat på mina fantastiskt goda idéer hade du sluppit smaka och en av de små arma varelserna hade sluppit dö, det var säkert för att hon inte kände sig älskad och uppskattad.

Var ju tvungen att gå tillbaka till affären för att reda ut det här. Nicole ska i fängelse, hon måste ha deras kläder på sig som enligt bilden är oranga och enligt artikelförfattaren minst tio storlekar för stora.

Kate ska börja på kemoterapi (tror jag det hette) mot sin lungcancer och berätta om sin sjukdom för Lucas och Philip, samt (det var väldigt lång kö så här på lördag eftermiddag) Hope och Bo kommer på vem som mördat Tristan. Jag fattade det som att det sista inte hänger ihop med Nicole.

Envishet och drömmar