Chloe & Brady sjunger
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Satt och tittade lite på youtube och hittade denna film med Chloe & Brady som sjunger "Sixteen Going on Seventeen".
Tycker att de gör den riktigt bra, blev lite nostalgisk när jag hittade den, kommer ihåg när det avsnittet gick på TV (eller rättare sagt när jag såg det på DVD som mammaspelat in till mig) jag lyssnade på den några gånger då.
Kände att jag var tvungen att dela med mig
Verkar inte som om videon fungerar här under, men här är länken till youtube där den finns.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Är det Brady som sjunger eller är det någon annans röst? Att Chloe kan sjunga bra vet jag ju.
Youtube har vart lite konstigt idag, det kanske funkar senare.
Envishet och drömmar

Oj oj oj! Så mycket man fick reda på genom att titta där.
Nu har man nåt att se framemot. Chloe och Brady gifter sig. Det har jag väntat länge på och får väl vänta i 4 år till eftersom serien ligger 4 år före oss i USA. Eller?
Gamla Philip är också tillbaks……. m.m. smått och gott……
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Vadå, dog inte Chloe nyss?
Envishet och drömmar

Nej, hon ligger på sjukhus i Europa och är så skadad i ansiktet att hon inte vill att Brady skall se henne. Chloes mamma fick säga till Brady att hon är död.
Men jag har ju fattat hela tiden att hon nån gång skulle komma tillbaks till serien…………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

**Jag tror (till 99,9%) att det är Brady (Kyle Lowder) som sjunger.
**Ja, man får ju det, jag tycker att det är jättekul att titta lite där ibland, få se lite om vad som händer
Brady och Chloe gifte sig 2005 (det vill säga ungefär 2009 i Sverige) så det dröjer inte så länge.
Detta är dock en diskussion jag tycker får fortsätta i en egen tråd under 04. Spoilers det är ju inte alla kanske som vill läsa om vad som komma skall
**Nej, det är bara som hon säger efter att hon blev väldigt skadad i bilolyckan och hon vill inte att Brady ska se henne så.
**SMF 237 Sweet Dream's

Vilken tur att Days inte är en utseendefixerad värld… Seriöst, hon måste väl ha slagit i huvudet rätt hårt om hon tror att Brady hellre ser henne som död än med krashat ansikte? Förstår inte hur Nancy kunde gå med på att säga så. Nu höll jag på att säga att det var overkligt men så kom jag på vad ämnet var. Days är kanske inte någon dokumentär direkt.
Visst är det härligt att Europa räcker, att de inte behöver ange land? Det är väl av ganska stort intresse för Chloes framtida plastikoperationer för att få tillbaka sitt ansikte (jag utgår ifrån att det kommer se ut precis som innan trots att det blev totalförstört) var hon får vård någonstans. Sjukvården är inte likvärdig över hela "landet" Europa.
(Nu kanske jag fortsatte i alla fall, jag fattar inte om det hänt i Sverige eller i USA, förlåt i så fall).
Envishet och drömmar

Haha, men visst är det så
Nä, det förstår inte jag heller, riktigt sjukt
Men det är väl klart hon kommer, landet Europa har många kirurger som är bra på plastikkirurgi, visste du inte det?
Det som hänt i Sverige (fram till augusti där jag just nu är) är att Chloe ligger skadad och Nancy har sagt till Brady att hon är död, vet inte riktigt vad mer som hunnit hända än.
**SMF 237 Sweet Dream's