Days of Our Lives

Etikett10-övrigt-om-serien
Läst 520 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens avsnitt 3/9

Idag irriterade jag mig en del på storyn med Shawn, Belle och Jan. Nu är det ju en tv-serie men man sitter där och undrar hur dom kan vara så blåögda ibland :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

anebit
0

Det är ju som sagt var bara en TV-serien men gud va jag stör mig på den där Jan.   Väntar bara på att Shawn skall få tillbaks minnet då jäklar blir det synd om Jan för allt hon gjort Shawn.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Sandra-B
0

Nu har jag inte sett VBÅ på väldigt länge (har det inspelat, väntar bara på att få tid att se i kapp) men personer i serier brukar nästan alltid vara naiva och blåögda tycker jag, antar att det inte är någon större skillnad nu…..

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

feiner
0

Följer inte serien men lyckas ändå se det till och från och hänga med rätt hyffsat. Men jag måste säga att några karaktärer är rätt tradiga, det blir ytterligheter i godhet och ondska, mycket drama. Man kan lita på att Bo ska vara hetsig i humöret och underskatta kvinnors förmåga. En annan sak som är lite skruvat är detta att serien har gått så länge och vi har upplevt flera karaktärer växa upp på duken. Nu är de vuxna och vi tittar på denna dimmiga lins hur de spänner sina bara överkroppar och klär av varandra. Mycket hett på sistone haha. Nu hoppas jag inte att jag trampar någon på tårna utan jag får tillägga att det är starkt att en serie hållt så länge. Att växa upp med denna serie parallellt måste ha sin tjusning.