Days of Our Lives

Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 882 ggr
ms-mee
0

Bo's "visions"

Bo har tidigare haft "visions" och sett att Zack promenerat bort och hittat honom. Senare såg han när Zack ramlade ner för trappan. Han kunde ringa polisen och pojken överlevde fallet.

Nu har han en vision om Hope och Kayla. Hope skjuter och Kayla faller till marken. Stämmer den? Kommer Hope skjuta Kayla, eller lyckas hon träffa mördaren ist?

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

anebit
0

Nu tror jag nog att du blandat ihop namnen… Flört

Zack är ju Bo och Hopes son som blev överkörd av Chelsia..

Du menar Theo, Abe och Alexandras son….  Glad

Nästa vecka får vi se om Kayla blir skjuten eller inte. Spännande!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

ms-mee
1

Oj, ja självklart menar jag Theo Tungan ute Jag läste igenom inlägget flera gånger, varför såg jag inte hur fel det var? Haha!

//Helene

ms-mee
0

Jaha, Hope sköt Kayla. Fast det verkade som hon kommer att klara sig.

Men jag trodde hon skulle missa. Att Hope träffade mördaren och typ "puttade" ner Kayla på golvet.

//Helene

ms-mee
0

Bo hade en syn där Hope och Roman låg i sängen men det hände visst aldrig, synerna stämmer alltså inte varje gång. 

Men nu har han haft en ny syn, Ciaras björn ligger i skogen/parken, hur har den hamnat där?

//Helene

anebit
0

#4  Jo Hope och Roman låg i en säng… men det var bara fejk när dom spanade på en misstänkt liga från ett rum och det kom någon och tog i deras dörr handtag.. då hoppade dom i säng med kläderna på för att vilseleda inkräktaren.  😇

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

ms-mee
1

Nää, gjorde dom det? Jag såg ju allt då, men måste visst ha blinkat just precis.. 

Men okej, ignorera mitt i #4 :D

//Helene

Ove-D
0

Har han blivit av med förmågan?

ms-mee
1

Ja, de är väl borta? Han blev av med dem genom ett nytt slag i huvudet

//Helene