Days of Our Lives

Etikett06-familjerna-karaktärerna
Läst 1661 ggr
anebit
8

EJ-Sami-Rafe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha ha, såg ni Ej:s min när Rafe kom hem till Sami i dag? Lurpassar på dem när dom kysser varann för första ggr..

Han vill ha både Sami och Nicole i sitt ledband…

Nä nä Ej nu vill Sami ha Rafe

Tack för fotot: http://www.days.nu/content.php

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

ms-mee
0

Haha :D Ja, liite fult kanske.
Undra om han blir lite svartsjuk :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Cajza
2

Jag tror att EJ verkligen älskar Sami, men han kan inte kontrollera henne. Det uppstår en viss spänning när Sami och EJ är i samma rum. Det finns nog lite kärlek där :)

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

anebit
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror också att EJ älskar Sami… tur att inte Nicole ser han när han är så svartsjuk på Rafe…

oj oj oj så bister och svartsjuk Ej ser ut!

Tack frö fotot: http://www.days.nu/content.php

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Cajza
0

Jag gillar EJ, han har en charmig och en farlig sida. Tror att han och Sami hade fått ett fartfyllt förhållande.

Jag är lite trött på Nicole och hennes handlande.

Karin

ms-mee
0

Ja, med Sami hade han fått ett mer spännande liv. Inte en lugn stund men säkert bara till det positiva

//Helene

Cajza
1

Tror inte att han blir lyckilg med Nicole. Kanske inte med Samig heller, men kanske……….

Karin

SpaceGangster
2

E.J älskar nog Sami mer än hon älskar honom… Hade de erkänt känslorna för varandra innen Rafe & Nicole kom in i bilden så tror jag de hade fått ett härligt hetsigt passionerat förhållande.

Rafe & Sami är ju heta tillsammans, det sprakar mellan dem riktigt mkt. Jag hoppas att de "får till d" å blir ett par..

Ove-D
0

Jag upplever det som att Rafe gillar Sami mer än vad hon gillar honom… Kan det stämma?

ms-mee
0

#8 Tycker också att det verkar så. Men det kan ju vara det att Sami går igenom en hel del just nu med barnen att hon inte riktigt kan fokusera på Rafe.

//Helene

Ove-D
0

Snacka om triangeldrama… Det känns som om EJ och Sami alltid kommer ha känslor för varandra…. Och EJ och Rafe alltid kommer hata varandra och känna en viss rivalitet sins emellan…