Annons:
Etikett01-om-sajten-ifokus
Läst 695 ggr
Alexej
2/24/09, 4:25 PM

Vällkommen till Miljonär.ifokus!

Nu har sajten blivit lanserad och öppen för alla. Jag hoppas ni gillar sajten och kommer att skriva mycket här.Tungan ute

Jag som startade sajten har märkt att fler och fler har mindre pengar och allt mer problem att klara av månaden. Många sitter fast i en massa avbetalningar eller har inte ens kommit ut på arbetsmarknaden. En del är långtidssjukskrivna, arbetslösa eller varslade.

Men i Sverige är penningproblem fortfarande tabubelagt. Många skäms och har ingen att prata med om sina problem.

Här på Miljonär.iFokus kan du få stöd, hjälp och tips hur man klarar av sina problem bättre.

Du är inte ensam!

Undrar ni över sajtnamnet? Jag ville att namnet skulle vara lite skämtsamt mitt i allt elände. Ett namn ska göra en nyfiken och vara lätt att komma ihåg.

Kanske är vi inga miljonärer på bankkontot men glöm inte, vi är rika på andra saker. Cool

Så än en gång önskar jag och mina Medarbetare (som finns upplistade under: Om sajten) er hjärtlig välkomna.

Alexandra

http://miljonar.ifokus.se/

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Sandra-B
2/24/09, 10:10 PM
#1

Lycka till med din sajt!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
2/25/09, 10:29 PM
#2

Lycka till Alexej!  En toppensajt!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Upp till toppen
Annons: