Annons:
Etikett10-övrigt-om-serien
Läst 564 ggr
Yataz
1/17/10, 3:31 PM

Börjar titta så smått igen :)

Ja, nu har jag hållt upp länge nog med att titta på Days. Glad

Jag tittade nyss på fredagens program via days.nu och det är visst en del som hänt sen jag kollade sist.

Mimi och Shawn ska gifta sig Förvånad
Men vad är det Mimi och hennes mamma har för hemlighet bakom giftemålet? Fick inte grepp om det.

Och Zack är död?? FörvånadGråter
Vad hände egentligen? Hur dog han? Var det Chelseas fel?

Och Marlena och Alex planerar också bröllop Förvånad
Minns hon verkligen ingenting? Sin kärlek till John eller nåt?

Ja nu måste jag ju fortsätta försöka titta då och då igen.
När jag väl börjar titta så fastnar jag helt i denna serie trots att den är lååååångsam Flört

Ni får gärna ge mig en liten summering över vad som hänt senast i Days så jag blir lite uppdaterad Skrattande

Yataz

Annons:
anebit
1/17/10, 4:07 PM
#1

Mimis mamma och Kate (Philips mamma) har fått reda på att Shawn är pappa till Belles och Philips dotter Claire.

Naturligtvis övertalar Bonnie sin dotter att inte berätta för Shawn utan gifta sig så fort som möjligt. Kate vill inte heller att Philip får reda på att han inte är pappan till Claire.

Chelsia hade fått låna sin pappas bil och fibblade med mobilen när hon kände att hon körde ner i en grop eller nåt, men i själva verket körde hon på Zack, som låg över hos en familj men vaknade och gick ut och letade efter familjens katt. När Chelsia kom körande så sprang han ut mellan två parkerade bilar men hon såg honom aldrig så hon stannade inte, så det räknas som smitningsolycka.

Hope vill inte ha med Bo mer att göra eftersom han lånade ut bilen till Chelsia och skrev ut ett tillfälligt körkort eftersom hennes var indraget p.g.a vårdslös körning. Dessutom ljög Billie att det var hon som körde för att rädda sin dotter, så Billie hamnade i finkan och Chelsia ville inte berätta sanningen och Bo undanhöll också sanningen om att det var Chelsia för Hope.

Patrick upptäckte att det var Chelsia som körde och berättade det.

Belles dotter har varit jättesjuk och behövde en ny lever för att överleva så hon har fått Zacks lever och  Abe Carver  har fått Zacks hornhinnor så nu ser han igen.

Marlena minns tyvärr inte John än.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Yataz
1/18/10, 12:38 AM
#2

Ja jag säger då det…i denna serie är allt möjligt FlörtSkrattande

Nu måste jag ju fortsätta titta och se hur det går.
Hoppas jag kan titta in här lite oftare också, men jag är nog utan internet några dagar nu Obestämd

Yataz

Sandra-B
1/18/10, 5:44 AM
#3

Kul att du har börjat titta på Days igen! :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Yataz
1/19/10, 12:31 AM
#4

Ja och idag har jag haft en hektisk dag. Såg fram emot att sätta mig och se avsnittet nu på days.nu, men det går inte. "Åtkomst nekad" står det bara på sidan som kommer upp Rynkar på näsanSkrikandes

Yataz

Sandra-B
1/19/10, 1:40 AM
#5

#4

Nä men fy vad irriterande :-(

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

anebit
1/19/10, 2:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

John och Alex slogs på bårhuset där Loise fanns.

Alex erkände för John att han dödat Loise och att han tänkte göra nåt med Marlena. Men eftersom det inte fanns nåt vittne eller att John inte hade någon bandspelare så nekade han natuligtvis när Abe kom dit.

Lexie och Tek har sex på skrivbordet igen.

Belle går hem till mamma Marlena och försöker övertala henne att inte gifta sig med Alex igen och erkänner även att hon älskar Shawn men också Philip.

Bo får reda på att Hope tänker åka bort och skyndar i väg för att stoppa henne.

Tack för foton: http://www.days.nu/content.php

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
anebit
1/19/10, 2:12 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Alex och John slåss i bårhuset.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Upp till toppen
Annons: