Annons:
Etikett12-ot-off-topic
Läst 1594 ggr
powderpuff
5/16/10, 7:13 PM

Days.nu

Fler än jag som tycer det är synd att man får vänta någon dag ,med att kunna se det sista avsnittet på Days? Lite tråkigt att det blivit så.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

Annons:
ms-mee
5/17/10, 12:04 AM
#1

Avsnittet kommer alltid ut vardagen efter att det sänts på tv. Har du premium så kan du se det kommande avsnittet också.

Men jo, lite jobbigt när man vill se ikapp och måste missa ett för att se det på tv:n, men ändå tycker jag det är bra. För man vet när det kommer. Innan kom det ju ut när dom hann lägga ut det och då kunde det komma en vecka senare ibland.

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

powderpuff
5/17/10, 12:14 AM
#2

Jag missade Fredagens program, kommer det ut där på days redan på morgonen imorgon då innan nästa avsnitt sänds?

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

ms-mee
5/17/10, 10:47 PM
#3

#2 Nej det gör det inte. Det brukar komma senare på dagen och ibland på kvällen. Så då får man kolla avsnittet på tv sen kolla på days.nu :P Så brukar jag göra när jag vill börja se på tv:n ist :)

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Ron-Jag
5/18/10, 11:56 PM
#4

Kan du inte spela in det nya avsnittet från TVn och se det efter att du tittat ikapp på days.nu? Då får du ju det i den ordningen det ska vara.  Glad

powderpuff
5/19/10, 12:34 AM
#5

Tyvärr kan jag inte spela in. Vår gamla hedeliga vhs-bandspelare är kass och jag har ingen inspelningsbar dvd

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

ms-mee
5/19/10, 2:40 PM
#6

Eller så fortsätter man kolla på days.nu tills det inte händer så mycket, då gör det ju inget om man missar ett avsnitt :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

Annons:
Author7
6/11/10, 2:13 PM
#7

Det handlar ju om att sajsvärden inte har råd att lägga ut avsnitten lika aktivt längre som förut. jag för min del betalar gärna perium. Kvalitén blir mycket bättre och oftast kan man se ett avsnitt en dag i för väg vilket är bra :)

Medarbetare för Days of our lives

powderpuff
6/11/10, 3:03 PM
#8

När man betalar, gäller det för ett år från och med man betalar eller hur funkar de?

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

 

Author7
6/11/10, 6:17 PM
#9

Jag är osäker på om du kan betala för ett helt år. Jag har bara betalt måndadvis hittills. Och ja det börjar att gälla nästan dirkert efter att man har betalat.

Läs lite mer om days perium här:

http://www.days.nu/misc.php?do=donate

http://www.days.nu/showthread.php?13118-Days-premium

Medarbetare för Days of our lives

Upp till toppen
Annons: