Annons:
Etikett10-övrigt-om-serien
Läst 973 ggr
fiskenihavet
2010-08-23 14:29

Då John var på sjukhuset.

Den gången i Days då John B låg på sjukhuset i samband med tablettberoendet (samtidigt med sami-stan förklädningen) skedde det nått som inte har blivit uppklart ännu - eller är det någon som vet nått:

Det var ju (som det "alltid" är på Days) en svart handske som representerar någon som smög omkring. Det var ju så att då John var sjuk så var det någon som fortsatte å injicera honom vid sjuksängen och som alltid gömde sig när någon kom. I ett avsnitt såg ju John att det var Tek Cramer. Vad hände med det? Det följdes ju aldrig upp.

Annons:
fiskenihavet
2010-08-25 19:38
#1

Ingen…? Glad

ms-mee
2010-08-25 20:12
#2

Har ingen aning faktiskt och innan du tog upp det nu hade jag helt glömt bort det :P

Men det kanske är den som är "den behandskade". Eller nått. Ingen aning, men nyfiken som tusan nu! :P

//Helene

Medarbetare på Days Of Our Lives

fiskenihavet
2010-08-26 01:38
#3

Kan ju kanske vara så att författarna av serien ändrade sig i förhållande till Teks "skurkiga sida" och bara försöker tona bort att de överhuvudtaget introducerat honom som så, för nog har det gått lite väl många avsnitt sedan dess nu. Men i o f så är ju inte Days den snabbaste serien heller när det gäller att uppklara div handelser…

Cajza
2010-09-01 13:58
#4

Om inte jag minns fel så var det EJ som bar den svarte handsken och gjorde allt för att förstöra för andra, men han är ju en DiMera vad är att vänta :)

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Author7
2010-11-03 22:09
#5

Men vänta nu lite.. om det är Ej .. han blev ju inte akutell i Salem för ens i år. Det där hände ju förra året eller hur i samband med att John hade sin deppetion? ObestämdHan hade ju skadat sig ganska så rejält efter ön och gick på droger på sjukhuset. Jag tror inte att EJ hade så mycket att göra med det - eller så gick han förklädd hela tiden. Att John såg Tek kan ju vara en illusion från John sida för att han inte var riktigt frisk. men nu yrar jag bara en massa ;)

Medarbetare för Days of our lives

Upp till toppen
Annons: